13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    Vinhelper

[OPGELOST]Ik krijg iTunes icoon niet meer anders…

Ik heb een heeeele lange tijd terug eens mijn iTunes icoon vervangen voor een cd met een 1 zwarte muzieknoot. Voor zover ik weet ging dat vlekkeloos.

Met iTunes 10 had ik gehoopt dat ik automatisch het nieuwe icoon zou krijgen, maar nee, het zwarte icoon blijft als een rots staan.

Alleen ik krijg dus nu ook handmatig het nieuwe icoon er niet meer voor in de plek. Ik kan niet ‘plakken’, als ik het nieuwe icoon ‘geknipt’ heb.

Wie weet hoe dat komt en hoe het op te lossen is?

Alvast dank!:wink:

Bijdrager
    Vinhelper

Nou ja, ik ben al een half uur aan het zoeken en proberen, en zodra ik een topic open vind ik vlak erna de oplossing.

Die is: geef bij (bijv.) iTunes > Rechtsemuisklik > Toon info > Delen en bevoegdheden > Klik op hangslotje rechtsonder > Typ wachtwoord > Geef ”everyone” even ‘Lezen en schrijven’ i.p.v. ‘Alleen lezen’.

Vervang icoon en zet de rechten weer terug.

Toch bedankt voor de (eventuele) moeite en excuses!:nerd:

Bijdrager
    Japsuh

Probeer eens: verwijder iTunes uit het dock. Vervolgens ga naar iTunes in de programmafolder. Vervolgens rechter muisklik en ‘toon info’. Zoek dan het icoon op op internet en sleep dat icoon linksboven in het info venster (niet onderaan bij voorvertoning). Daarna het programma opnieuw in de dock zetten.

Bijdrager
    Hansi2124

Juist. Bedankt voor deze info Vinhelper, waar ik in een ander topic ook al naar vroeg.
    Zet even [Opgelost] in je topic s.v.p.

Bijdrager
    1984
    Vinhelper op 02 september 2010

Ik heb een heeeele lange tijd terug eens mijn iTunes icoon vervangen voor een cd met een 1 zwarte muzieknoot.

Waar vind je dat icoon….

Hansi2124 op 02 september 2010

Ik dacht je je moderator was Hans, kun je dat tegenwoordig als Mod niet meer aanpassen…?

Bijdrager
    Hansi2124

Jawel, maar je moet mensen nooit het werk uit handen nemen wat ze zelf kunnen doen…. En aangezien jij dit onderwerp bent gestart…;-)

Bijdrager
    1984

En aangezien jij dit onderwerp bent gestart...;-)

Ik………? tijd voor een kopje koffie Hans

Bijdrager
    Hansi2124

Ehhhhhhhhhhhh doe er maar 2 hahahaha.
    Neem mij niet kwalijk:eek:

Bijdrager
    Yaris

Moderators hebben zoveel aan hun hoofd dat ze zo een kleine vergissing wel eens kunnen maken. Daar kunnen we alle drie over meespreken, niet?

Bijdrager
    Hansi2124

Oef!!!
    En ik moet nog weg uit Belgenland zometeen…..:sad:

Bijdrager
    1984
    Yaris op 02 september 2010

[s]Moderators[/s] hebben zoveel aan hun hoofd dat ze zo een kleine vergissing wel eens kunnen maken. Daar kunnen we alle drie over meespreken, niet?

Maar goed dat we geen piloten zijn of…..waren

Bijdrager
    Vinhelper

Done!

En graag gedaan!:wink:

Bijdrager
    Hansi2124

:thumbsup:

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.