7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    Rohan

Ik krijg geen foto’s op mijn Ipod 30 GB

Ik ben druk bezig met mijn Ipod om er van alles op te zetten. Alles lukt, behalve de foto’s. De Ipod geeft aan:

Het onderdeel is niet naar de ipod gekopieerd omdat het niet op deze ipod kan worden afgespeeld.

Dat is raar, want de foto’s zijn gewoon JPG-jes. Syncen met Iphoto lukt niet, aangezien ik een oudere versie Iphoto heb. Het lukt wel om foto’s gewoon naar de harde schijf van de Ipod te slepen, maar te zien krijg ik ze met geen mogelijkheid.

Wie kan mij helpen?

Moderator
    unSOUND

Gewoon een map aanmaken waar je je foto’s in gooit, en die syncen met je iPod in plaats van de iPhoto library.

Bijdrager
    Rohan

Ja dat had ik al geprobeerd, maar dat lukt niet, want alle files blijven grijs (met andere woorden: niet aan te klikken of te importeren). Dat vind ik er ook zo raar aan. Is er voor foto’s evt. net als met video’s een converterprogramma nodig?

Bijdrager
    MacAanZee

Dat converterprogramma is gewoon iTunes dat de foto’s uit iPhoto haalt, ze verkleint en ze overzet op je iPod. Ik denk dat je beter eerst een nieuwe up-to-date iPhoto kunt downloaden

Moderator
    unSOUND
    ”Rohan”

Ja dat had ik al geprobeerd, maar dat lukt niet, want alle files blijven grijs (met andere woorden: niet aan te klikken of te importeren). Dat vind ik er ook zo raar aan. Is er voor foto’s evt. net als met video’s een converterprogramma nodig?

Je moet foto’s ook helemaal niet importeren…

Je moet gewoon een map met foto’s maken.
    Start iTunes, en sluit je iPod aan.
    Klik op je iPod, en klik op het tabblad Foto’s
    Klik dan op Synchroniseer foto’s, en kies voor “kies map”

Bijdrager
    Rohan

Dit bedoelde ik ook te zeggen Unsound, maar hij doet dit niet helaas. Ik denk idd dat het een kwestie is van een nieuwe Iphoto downloaden. Is er ergens een versie te rippen van een site (4.0 of hoger) dat jullie weten?

Bijdrager
    Esquare
    ”Rohan”

Ik denk idd dat het een kwestie is van een nieuwe Iphoto downloaden. Is er ergens een versie te rippen van een site (4.0 of hoger) dat jullie weten?

Volgens de gegevens van Apple zelf, zou dat niet nodig moeten zijn. (Kan ook haast niet, want hoe je dat dan op een pc?) http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=300265

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.