7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    Niels Schooneman

Ik krijg de palm desktop niet geinstalleerd

Ik heb een vreemd probleem.
    Ik probeer de palm desktop te installeren om te kunnen synchroniseren met mijn gloednieuwe t3.
    Ik krijg echter de melding acces denied blabla

Ik heb al schijfcontrole uitgevoerd en probeer nu in te loggen als root echter dat lukt me niet.
    Iemand een tip?

Bijdrager
    4iam

had hetzelfde probleem met een T3.
    CD werkte niet goed.
    met de download van de palm site ging het zonder problemen.

Bijdrager
    MacMeijers

Met appeltje-F in de finder alle Palm- files zoeken en in de Prullenmand gooien, anders blijf je die acces denied melding krijgen. Daarna opnieuw installeren, beste is inderdaad om de PalmDesktop installer van de Palm site te downloaden, dan weet je zeker dat je de meest recente versie hebt.

Bijdrager
    angorawol

Welke Palm wil je gebruiken?
    Heb je het al gerapporteerd aan PalmOne?
    Het kan inderdaad zijn dat jouw CD corrupt is.

Bijdrager
    Niels Schooneman

Opgelost.

alles eraf gehaald laatste bestanden gedownload en hopsa syncen met die handel
    Wel vreemd want die cd is dus niet goed.

Bijdrager
    kitano

Ik heb het hetzelfde probleem gehad. Heel vreemd…. maar heb het opgelost door als root in te loggen en de software te installen. …. Het installen verliep nu goed. Loop er nu alleen tegenaan dat hij niet door mijn sync heen gaat. (heeft hij in het verleden wel gedaan) Ik werk met een wat oudere Palm en een keyspan usb –> serial adapter.

Bijdrager
    Erik Joling

Vanaf de eerste installatie werkte mijn Palm Desktop 4.1 prima (iMAc G4, 256M, Palm IIIx, Keyspan), maar ineens, gisteren na installeren van iTunes 4.5 niet meer. Geprobeerd Palm Desktop 4.1 opnieuw te installeren, maar inderdaad, access denied… Zal nu proberen om alle oude Palm-files te verwijderen.

En, ja, dat lukt, nu wil ‘ie wel installeren. Sync’en duurt wel wat lang, maar het gaat weer.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.