8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    ekremkoc

Ik kan Gmail SMTP Server niet uitschakelen

Hallo allemaal,

Ik heb een andere e-mailaccount in Gmail toegevoegd. Ik heb Gmail in account van iOS 9 (iPhone) toegevoegd. Ik wil een andere e-mailadres voor verzenden in plaats van Gmailadres.

1. Instellingen
    2. Mail, Contacten, Agenda
    3. Gmail (Ik heb eerder toegevoegd)
    4. Account
    5. SMTP (Server uitgaande post)
    6. Andere SMTP-Servers. Ik heb een andere e-mailadres toegevoegd en heb hem ook aangeschakeld.
    7. Ik heb GMail-SMTP-server (Hoofdserver) geopend en ik heb hem een rondje uitgezet, daarna kan ik nog steeds “GEREED” niet drukken.

Wie kan me helpen?

/uploads/community/ca7aba18eff5a4db8992fb66b74ae737b1272fb7_81283.PNG

Bijdrager
    ekremkoc

Laatste foto toegevoegd, mislukt, opnieuw toevoegen:

Bijdrager
    GoeieDag

Vreemd. Kijk maar eens onder een andere mailaccount onder de smtp server. Daar zul je zien dat de google.smtp uit staat. Althans, zo is het bij mij. Klopt iets niet, lijkt het.

Bijdrager
    ekremkoc

Ik heb al andere e-mail van gmail toegevoegd en smtp van gmail kan ik nog steeds niet uitzetten. vreemd.

Bijdrager
    diotav

Ik denk dat je dit enkel aan mag passen wanneer je het Gmail account manueel toevoegt ipv de Gmail preset te gebruiken.

Bijdrager
    ekremkoc

wat bedoel jij tussen gmail manueel en gmail preset?

Bijdrager
    diotav

Vermoedelijk heb je op dit scherm gekozen voor Google. Wanneer je daarentegen kiest voor Anders en alle instellingen manueel toepast kun je meer invloed uitoefenen op de uitgaande mailserver.

Bijdrager
    ekremkoc

Inderdaad heb ik Google gekozen en het werkt blijkbaar niet. Dus ik kan als handmatig (Engels: Manueel) selecteren.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.