7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    gielcobben

    Ik kan geen apps kopen met Click & Buy

    Hallo,
    ik heb sinds vorige week een iPhone 4. Ik ben er zeer tevreden over en alles werkt na behoren. Er alleen 1 probleem, ik kan geen app’s kopen in de iTunes app store. Ik heb geen creditcard en heb dus een Click & Buy account aangemaakt. De bedoeling is dan om je rekening aan je Click & Buy account te koppelen om zo te kunnen betalen in de app store. Ik heb alles gedaan, rekening is gekoppeld en ik heb iTunes toestemming geven om te betalen met Click & Buy. Maar toch werkt het niet.

    Als ik op kopen klik en inlog met mijn apple id kom ik op deze pagina:

    Als ik vervolgens op Click & Buy klik ga ik naar de website van Click & Buy waar ik me inlog en vervolgens dit scherm krijg:

    Als ik nu op verder klik kom word ik gelinkt naar itunes en krijg ik het eerste scherm weer voor me waar ik Click & Buy weer moet selecteren.
    Dit blijft zich zo herhalen. Kopen via de app store op mijn iPhone werkt ook niet hier vraagt die constant om mijn betaal gegevens. Ik hoop dat iemand een oplossing heeft want ik zou graag gewoon app’s kunnen downloaden.

    Alvast bedankt,
    Giel

    Bijdrager
    Pieterr

    Andere optie: koop een iTunes Gift Card in een Apple winkel, Media Markt of Dixons.

    Bijdrager
    gielcobben

    Dat klopt Maar ik zou graag willen dat ik een app koop en het gewoon automatisch van m’n rekening wordt afgeschreven

    Bijdrager
    Chorro

    Je bent ook bekend met de nogal corrupte werkwijze van Click & Buy? Ik waag me er niet aan, ik wacht wel tot Apple verstandig wordt en kiest voor Paypal als betaalmiddel.

    Bijdrager
    Mac Erger Je Niet

    Ik heb de afgelopen 2 weken opvallend vaak deze klacht gehoord bij mijn klanten. Ik heb geprobeerd om het voor die klanten aan te maken, maar kwam ook in deze loop. C&B heeft z’n zaken bepaald niet goed op orde. APPLE! Tijd om in te grijpen!

    Bijdrager
    Simonvanwijk

    Mijn zus heeft er ook last van. Dus je bent inderdaad niet de enige.

    Misschien een mailtje naar de support van Click en Buy?
    Of naar de iTunes support? (daar heb ik zelf wel goede ervaringen mee)

    Bijdrager
    Pieterr

    De oplossing is simpel. Het enige wat je hoeft te doen is IE8 als browser te gebruiken.:lol::lol::lol:

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.