9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    hihi7

Ik kan de video's niet bekijken omdat ik in Luxemburg woon…. help?

Ik woon in Luxemburg en kan daarom sommige filmpjes op youtube of andere sites bekijken, er wordt dan gezegd:

You are not allowed to view the contents of this video if you are not a resident of the Netherlands.

Dit zijn (vanwege mijn zwangerschap) behoorlijk belangrijke video’s dus ik vroeg me af of ik mijn IP zo kon veranderen dat het lijkt alsof ik in NL woon, is dit ├╝berhaupt mogelijk? Of misschien andere regio proberen o.i.d.

Alvast bedankt

Bijdrager
    bramvdb

Hier kan je iets vinden om een andere IP te verkijgen
    http://www.torproject.org/
    Bij donwload zal je de vidalia bundle kunnen downloaden die bevat vidalia (een apart programma die je een fake IP bezorgd) en Thor voor firefox (dit zorg ervoor dat firefox kan surfen via de IP van vidalia)

Bijdrager
    Tempest

Je kan ook proberen om de video (van youtube toch) te rippen met keepvid.com.
    Geen idee of het werkt als je de video enkel in NL kan bekijken, maar je kan het altijd proberen.

Bijdrager
    hihi7

Bij donwload zal je de vidalia bundle kunnen downloaden die bevat vidalia (een apart programma die je een fake IP bezorgd) en Thor voor firefox (dit zorg ervoor dat firefox kan surfen via de IP van vidalia)

Bedankt, ik heb deze tijdens het wachten op antwoord geïnstalleerd maar ik kom er geen wijs uit, moet ik dan zelf een adres en poort instellen en waar vind ik een bruikbaar IP adres in NL en hoe ga ik verder!

Ik heb nu net per ongeluk het venster weggeklikt en die krijg ik niet meer terug, wat is het toch ‘fijn’ een computerleek te zijn………:slant:

@ Tempest, dank je wel, dat heb ik ook geprobeert maar geen succes….

Bijdrager
    hihi7

Ok, ik denk dat ik er nu iets verder uit ben, het enige wat ik niet snap is dat ie continu (welk ip adres ik ook intik van http://www.xroxy.com/proxylist.htm) blijft aangeven: Are you sure polipo is running properly?

Polipo staat aangevinkt maar toch wil het niet lukken, waar kan ik dat dan veranderen??

Er wordt -als ik op firefox ‘Tor enable’ dan krijg ik de tekst:

“The most recent Tor proxytest failed to use Tor”

Ik heb het gevoel er bijna te zijn, alsjeblieft laat hier iemand zijn die het weet :sarcastic:

Bijdrager
    chonazz

Hier de oplossing: http://hotspotshield.com/ ! Internetsnelheid is verschrikkelijk, maar het werkt. En is niet al te moeilijk in te stellen. Ik kijk er Amerikaanse Tv series mee op de website van NBC enz.

Jonas

Bijdrager
    bramvdb

Als je Tor wil gebruiken in firefox heb je dan ook vidalia geopend?
    je moet dus eerst Vidalia openen dan druk ik atlijd op ‘Use a New Identity’ (het kan wel zijn dat hij dat automatisch doet bij het opstarten)
    Dan als je firefox opent kan je Tor Inschakelen door rechts onder op Tor uitgeschakeld klikt.
    Daarna kan je surfen met een IP die Vidalia je heeft gegeven.
    bij View the Network kan je mss zelf kiezen maar dat weet ik niet zeker, het is mij in elk geval nog niet gelukt.

Bijdrager
    hihi7

Het is me gelukt, dank jullie wel voor de snelle hulp:)

Nu snap ik alleen nog niet dat ie er niet intrapt, ik krijg nog steeds dezelfde tekst terwijl mijn IP toch echt een NL IP is, ik heb het gechecked met een IP tracker….. zouden er sites zijn die proxy’s herkennen??

(Ik heb me namelijk ook op een forum waar ik ooit was geband:oops: proberen aan te melden, dat lukte alleen kon ik toch niet inloggen, ach dat is ook niet zo belangrijk, was meer even om iets te proberen….)

Bijdrager
    Koetjesreep

Het lukt dus niet?
    Als je de links geeft kan ik ze wel rippen voor je en uploaden.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.