10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Georgios

Ik Heb mijn iPod mini!!!!!!!!!!!

Ik heb mijn iPod Mini binnen!!!!!:D :D
    Foto’s zo meteen!!!!!!

Bijdrager
    ParadoX

Ik geloof dat we nu toch alllemaal wel weten hoe hij eruit ziet….

Ik heb de mijne vanmiddag net verkocht aan een vriend en de 4g 20 gig gehaald. 8)

Bijdrager
    iBooker

Gefeliciteerd! Heb sinds ’n week een zilveren, ideaal machientje!

Bijdrager
    macsterdam
    ”ParadoX”

Ik heb de mijne vanmiddag net verkocht aan een vriend en de 4g 20 gig gehaald. 8)

gehehe – klinkt bekend. Ik had de mini in bestelling staan en uiteindelijk toch maar voor de 4g 40 gegaan.

maaruh, back on topic, Ontzettend gefeliciteerd hoor – je hebt wel de mooist uitziende iPod van allemaal!!

Bijdrager
    Richie79

Gefeliciteerd er mee:) Enjoy !!

Bijdrager
    Ganymedus

VET:-) maar euhm is hij nu werkelijk zo klein? Vergeleken met de standaard ipod? Ik heb hem helaas nog niet in het echt gezien.

Bijdrager
    Georgios

Ja tuurlijk ik heb mijn 30 gb 3g ook nog hoor maar ik moest die mini well hebben!!!!
    maar ttoch paar fotos van:

Bijdrager
    Uxmal

Heb de 4G besteld (20GB) en wacht met de mini toch nog even tot ie iets meer capaciteit heeft. Maar de vormgeving is onbetwist super. veel plezier er mee! :)

Bijdrager
    teddibeer

Hij is inderdaad errug mooi die mini… heb gisteren de 20 gB gekocht… is ook geinig

Bijdrager
    henrico

:cry: ik krijg heimwee…mijn grijze iPod mini is naar de dokter…menuknop werkte niet of nauwelijks…al ruim een weekje weg, als ik de reparatiestatus goed begrijp (replacement ordered) hebben ze een nieuwe besteld of een onderdeeltje besteld…

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.