6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Renekie

ik heb alleen maar vraagtekens in de filmrol

sinds een week met ios5 heb ik op mijn 3GS alleen maar vraagtekens ipv foto’s in mijn filmrol.
    erg vaag want de iPhone4 van mijn vrouw doet het perfect met ios5 en de foto’s…
    de foto’s die ik wel zie zijn erg wazig en pas wanneer ik op bewerken druk krijg ik de volledige foto te zien..

ook als ik de 3Gs aan mn iMac aansluit importeert hij de foto’s perfect… ook de iCloud photo’s zie ik goed.. WTF???

Bijdrager
    arjankamp

Resetten wil vaak helpen (home knop en aan/uit knop ingedrukt houden tot die uitschakelt) of app helemaal afsluiten (dubbel klik op home button en dan alle programma’s die open staan afsluiten).

Bijdrager
    Renekie

helaas… geen van beide aangegeven procedures werken… snap er echt helemaal niks van.
    op het moment dat ik iOS5 geïnstalleerd had werkte alles prima.. totdat ik de iPhone4 van mijn vrouw onze iPad naar iOS5 had gebracht.. zelfs toen werkte het voor een paar dagen prima…

ik heb nu iCloud al uit gezet.. alle foto’s verwijderd.. en nog steeds 0 resultaat…

Bijdrager
    CalvinSSDD

@ Arjankamp:

Ik heb het zelfde probleem.
    Het lijkt een een probleem te zijn tussen de Camera en de filmrol.
    Ook lijkt het probleem zich alleen voor te doen op de Iphone 3gs met iOS 5, de iphone van mijn broer (iphone 4 met iOS 5) heeft geen problemen.
    Verder zijn de foto’s wel goed op de mac in Iphoto.

Ik hoop dat ze de “bug” snel vinden want ik vindt het erg vervelend.

Bijdrager
    Renekie

Inmiddels heb ik de oplossing..

herstel je iPhone volledig en zet geen echt geen herstel copy terug.. via de appstore kan je dan je aankopen weer terug zetten.. en, ja, je moet je iPhone volledig opnieuw instellen…

maar bij mij werkt het inmiddels al weer…:ftim:

Bijdrager
    CalvinSSDD

@Renekie

TOP!

Zojuist een volledig herstel (nieuwe installatie) van mijn Iphone uitgevoerd. (zonder de reserve copy van Icloud of de imac te gebruiken)
    Vanuit Icloud zijn mijn contacten en zo ook weer terug gezet.

Alles werkt weer!

Bedankt voor de tip.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.