12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Stro

Ik ben opgelicht via Internet, wie heeft tips?

Zijn er toevallig Rugby liefhebbers die een manier weten om via het internet de wedstrijden van de Rugby World Cup 2007 middels livestreams te volgen?

Tips zijn van harte welkom!

Bijdrager
    Yaris

<Dubieuze link, verwijderd op vraag van topicstarter>

Bijdrager
    Stro

Ik ben benieuwd, zojuist geregistreerd, betaald, ingelogd op mijn Mac, is het alleen voor Internet Explorer…

Dikke laag stof van mijn laptop afgeblazen, Windows opgestart, IE aangeklikt, kan ik verdorie niet inloggen…

Vooralsnog bedankt voor de tip, nu alleen nog werkend krijgen?!

Bijdrager
    Stro
    ”Yaris”

creekrugby.com

[size=28:a0858cabd5]
    !!! LET OP : OPLICHTERIJ!!!
    [/size:a0858cabd5]

Tja, ik dacht dat het me nooit zou overkomen; bij deze moet eens de eerste keer zijn! Ik heb zojuist €15,- door de plee gespoeld door me te registeren en te betalen voor een streaming dienst van Creekrugby.com …

Impulsief en enthousiast heb ik me ingeschreven voor de tip van Yaris, helaas de dienst bleef achterwege. Nader onderzoek levert de dubieuze zaken op, Franse fora waar melding gemaakt wordt van de oplichterij, geen FAQs en contactgegevens op de website, webhosting administratief contact via domainsbyproxy.com…

Uiteraard twijfel ik niet aan de goede bedoeling van Yaris!

Tja, en nu? Ik heb een geschil gestart via PayPal, morgen neem ik contact op met de CC maatschappij om de betaling te blokkeren, danwel een claim neer te leggen bij PayPal.

Zijn er nog mensen met tips in geval van internetoplichting, moet ik bijvoorbeeld nog aangifte doen?

Ow, wat voel ik me achterlijk… :sealed:

Bijdrager
    Yaris

Ook wel een beetje mijn schuld, sorry. :oops:

Edit: titel aangepast

Bijdrager
    Stro

No hard feelings Yaris, zoals gezegd twijfel ik niet aan je goede bedoeling.

Impulsiviteit was het hoofdingrediënt om mijn natuurlijke spichtigheid even tijdelijk uit te schakelen!

Ben je overigens wel een rugbyliefhebber? :wink:

Bijdrager
    Turbanus

Stuur de link en de gegevens gewoon naar de FBI in de VS.

Bijdrager
    Yaris
    Bijdrager
    Stro

Ik had het IC3 inmiddels ook al gevonden!

(Overigens staan de All Blacks op het moment van schrijven met 23-0 voor tegen Schotland, helaas zonder beeld…) :wink:

Bijdrager
    .Arne

Mag je ff blij zijn dat het maar 15 pleuro was…

Moderator
    Pete.Z

Pay-Pal claim, wordt die niet toegewezen terug laten boeken door je CC maatschappij.
    Lukt altijd.

Bijdrager
    Obi

Bij de CC maatschappij moet je specifiek vragen of ze de betaling willen ‘storneren’

Mijn ervaring is dat ze het wel doen, maar je moet expliciet deze term aangeven in het verzoek.
    Alleen de vraag om ‘te blokkeren’ werd niet gehonoreerd.

my 2cts

obi

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.