17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:

Geblokkeerd
    geanonimiseerde gebruiker

Ik ben blij topic

Ooooooh binnenkort zit de O weer in de maand! Dan kunnen we weer Kerstmuziek draaien!:-D

Bijdrager
    KarelWillem

Ik ben blij, want de jongste zoon is met zijn corps vorige week in Hameln Duits kampioen geworden, en gisteren is er brons gehaald op de Nederlandse kampioenschappen.

Over twee weken het Europese kampioenschap, waar de kans op een hogere notering vrij groot gaat zijn.

Gewoon blij dus.:)

Bijdrager
    1984

Bijdrager
    TheBigZ

Bijdrager
    sedikit

Nee!!…..↑

Bijdrager
    SvS

Pepernotenseizoen!:-D

Bijdrager
    arnout

Ik ben zonder meer blij want nog niemand heeft die draak van Pharell Williams gepost:)

Bijdrager
    KarelWillem

Bijdrager
    arnout

En niemand heeft gelukkig dat klote liedje van Bobby McFerrin gepost.
    Mijn dag kan nu echt niet meer stuk:)

Bijdrager
    Koning Frank

Geblokkeerd

:-D

Bijdrager
    Muziekfan

@ Lang Lid: dat is goed nieuws voor mijn vrouw die een grondige hekel heeft aan Kerst(muziek): volgens jouw definitie alleen Kerstmuziek in oktober en november. Daarna doen we weer normaal. Of houd je van Sinterklaasliedjes bij de oliebollen?;-)

Geblokkeerd

Ik word blij van beginnen met Kerstmuziek draaien wanneer de O weer in de maand zit. Niemand heeft het over ermee stoppen. Gelukkig. :)

Oh, en met draaien bedoel ik ook echt draaien. Perry Como op vinyl. En Mahalia Jackson. En Het Van Gemeren’s Familiekoor. En … en … en … daar word ik blij van. :-D

Moderator
    Poezenbeest

Ik ben blij met mijn lief!

Geblokkeerd

Ik ben blij met mijn Appeltaart. :-D

Bijdrager
    Delta

Appeltaart… ? ?

Geblokkeerd

Ja ik geef het toe, verhoudingsgewijs is 1,5 kilo appels erg weinig. Ik zal er even 2 kilo van maken.:-D

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.