6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Hans Luyendijk

CandyBar: Ik begrijp er niets van!

Hoe is het mogelijk dat ik de dock-iconen (Dashboard en Trash can) via CandyBar wel op mijn iMac kan veranderen, maar dat dat op mijn MacBook pro niet lukt!? Allebei zelfde versie van Mountain Lion, zelfde versie van CandyBar… Wie help me verder?

Bijdrager
    Hansi2124

[mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Topictitel en subforum aangepast.[/mod]

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

In dit topic kun je lezen dat de makers van candybar het programma gratis hebben gemaakt omdat door bepaalde veranderingen in ML de dock icons niet meer veranderd konden worden. Kennelijk is dat niet 100% waar.
    Het is overigens zo dat afhankelijk van de Mac waarop een systeem wordt geïnstalleerd een bepaald bestand de ene keer wel en de andere keer niet op de schijf komt te staan. Dus twee Mac’s met exact het zelfde systeem kunnen zich toch verschillend gedragen.

Bijdrager
    Brandgoose

Is dit afhankelijk van het type Mac of kan dat ook bij het zelfde type zijn?

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Als de Mac exact het zelfde model is maakt het niet uit. Het gaat juist om de verschillen in hardware waar het installer-script mee bepaald wat wel of niet geïnstalleerd moet worden. Zo zal er op een iMac niks worden geïnstalleerd wat met de batterij van een MacBook heeft te maken (om maar wat te noemen).

Bijdrager
    Brandgoose

Dank

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.