3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    G-wout

iH5 doet heel vaag!

Beste mensen! ik heb dringend jullie hulp nodig (voor degene die er antwoord op weten).
    Ik heb september 2005 een iHome audio iH5 gekocht, echt een prachtig, absolut goede kwaliteits geluid dat moet ik zeggen, maar nu begint hij heel vreemd te doen!

Als ik mijn ipod aansluit op de iH5 dan laad hij de ipod wel op maar druk ik dan op play dan wil hij niet afspelen via de iPod, alleen maar via de aux uit gang. Dit heeft hij nooit gedaan, alleen nou doet hij het wel. Af en toe ziet hij de iPod nog wel als je hem aansluit en dan speelt hij er ook van af maar doe je het volume dan harder dan valt hij weg (is niet alleen bij volume maar als hij een klein tikje krijgt valt het al weg;) ) dit is wel beetje heel irritant zoals jullie wel kunnen begrijpen! Ik heb al een beetje contactspree er tussen gespoten om te kijken of het aan het contact ligt maar zonder resultaat! :S :cry: dus wie weet de oplossing voor mij? ik weet dat er niet veel in NL zijn (geloof ik) maar degene die er vanaf weet zou mij kunnen helpen!:D

dus als je de ipod erin steekt dan laad hij wel op, maar kan er geen muziek vanaf spelen!

Alvast bedankt mensen:D hoop dat het gaat lukken!

Bijdrager
    tiny

Gewoon contact opnemen met de fabrikant/wederverkoper?

Bijdrager
    G-wout

ja dat heb ik gedaan maar ja die lui zeggen dat ik het in amerika heb gekocht en ik het dus met die lui moet uit zoeken :? een beetje dom vind ik zelf maar oke, ik dacht als iemand hier nou iets meer vanaf wist dan zou die mij kunnen helpen en dan heb ik dat geklooi met iHome audio ook niet.. mja oke, als iemand dus nog wat weet![/quote]

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.