7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Mr.Mark

iGlasses aanschaffen > credit card probleem

wil ik het programma iGlasses aanschaffen voor $ 8,- heb je er een credit card voor nodig … en laat ik die nou juist net niet hebben.
    wie heeft er een credit card en durft het aan om van mij $8 overgemaakt te krijgen in ruil voor de aanschaf van iGlasses?;)

// $ 8 = € 7 \

Bijdrager
    Zeedraak

Je kunt ook betalen met Paypal en voor een Paypal-account heb je geen creditcard nodig. Het geld wordt dan van je bankrekening afgeschreven.

Bijdrager
    Mr.Mark
    ”Zeedraak”

Je kunt ook betalen met Paypal en voor een Paypal-account heb je geen creditcard nodig. Het geld wordt dan van je bankrekening afgeschreven.

jawel, zelfs voor PayPal heb je creditcard nodig … of heb ik dan ergens overheen gekeken? :/

Moderator
    Adriaan Mol

PayPal biedt ook de mogelijkheid om er geld op te storten via je bankrekening.

Bijdrager
    goddevader
    ”Adriaan

Dan staan ze blijkbaar in Nederland al verder dan hier, want in België is dit nog steeds enkel creditcard . Paypal is blijkbaar meer gericht op VS-markt.

Bijdrager
    HSL
    ”goddevader”
    ”Adriaan

Dan staan ze blijkbaar in Nederland al verder dan hier, want in België is dit nog steeds enkel creditcard . Paypal is blijkbaar meer gericht op VS-markt.

nee hoor, je kan vanaf overal in de wereld geld overmaken naar een rekening van ze.

Bijdrager
    kontheur

Zou dit bij Salling clicker ook zo kunnen dan? Wil ik al heel lang hebben…

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.