4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Jeddes

ifixit krijgt ban van Apple

Oef, dat is jammer voor de teardown fans onder ons, lees net dat ifixit een ban heeft van Apple vanwege het uit elkaar halen van de nieuwste Apple TV, hun app is ook meteen verwijderd uit de App Store……… In de toekomst zal het dus niet meer zo snel gaan dat de nieuwste Apple producten meteen ontleed worden. Jammerrrrrrrr:-?

Bijdrager
    NielsDam

Eigen schuld dikke bult! Ik begrijp ook niet waarom ze zo’n stomme beslissing maken voor een product dat nog niet eens op de markt is.

Bijdrager
    Jeddes

Zeker eigen schuld, maar toch jammer:wink:

Bijdrager
    HaWollie

Ik ben het met @nielsdam eens. Immers, als je door rood rijdt kan je een boete verwachten.

Dat iFixit de Apple TV uit elkaar heeft gehaald is tot daaraan toe. Dat maakt deel uit van hun corebusiness om vervolgens de mate van repareerbaarheid vast te stellen en daar instructie voor op te stellen. Ze hadden alleen hun bevindingen volgens de overeenkomst met Apple nog niet mogen publiceren.

Overigens heb ik inmiddels gelezen dat iFixit van plan is hun mobile website ingrijpend te verbeteren en niet meer terugkomt met een nieuwe app. Het zal voortaan wellicht wat langer duren, maar eenmaal gepubliceerd zullen we het nieuws ook mobiel nog gewoon kunnen blijven volgen.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.