20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:
    Bijdrager
    nebilem

ifactors

Hallo,

Bij Ifactors Rotterdam is er vandaag alleen een korting van 10% op MacBooks. Ik wilde er eentje kopen omdat ik dacht dat dit het juiste moment was. Ik wilde ook gebruik maken van de studentenkorting want die krijg je van Apple en dan nog eens 10% korting. Normaal is de studentenkorting wat hoger dan bij ifactors. Maar ik kon niet gebruik maken van beide kortingen dat vind ik wel vreemd. Want de studentenkorting krijg je van Apple.

Bijdrager
    Koetjesreep

Dat is altijd zo. Lees de voorwaarden eens.
    Morgen in Tilburg krijg je ook op alle mac’s die op voorraad zijn 10% korting. Maar dan kan je ook geen gebruik meer maken van je studentenkorting.

Bijdrager
    nebilem

Dat is wel krom.

Bijdrager
    borisboef

Het is niet altijd feest en zeker niet krom. Je kunt vrijwel nooit korting op korting stapelen, ook niet bij de Blokker, Praxis of AH.

Geblokkeerd
    Anoniem

Wat zijn die Hollanders toch een stelletje gierigaards…:eek:

Bijdrager
    youp

waarom zou je 10% korting krijgen? komt er binnekort weer een nieuwe macbook aan ofzo?

Bijdrager
    nebilem

Maar bij Apple krijg je ook nog eens een gratis Ipod Touch. Dat krijg je bij hen niet.

Inactief
    Anoniem

@Nebilem

nebilem op 03 september 2010

Maar bij Apple krijg je ook nog eens een gratis Ipod Touch. Dat krijg je bij hen niet.

Als je de service of korting ergens anders beter vind waarom koop je daar dan niet?

iFactors Rotterdam is 4 jaar oud en heeft de boel verbouwd en geeft daarom een feestje in de vorm van korting. Het nieuwe interieur ziet er erg strak uit by the way.

Zie hier de actie en de foto’s van de verbouwing

De korting is 10%. Logisch dat daar voorwaarden aan vast zitten. Een daarvan is dat: ” De kortingbgeld op Alles behalve de iPhones en iPads.” Die 10% korting is dus verder op alles wat daar vrijdag de 3e te koop is. Zelfs op de niet apple producten is die 10% korting van kracht. Jammer dat je die info weglaat en zo iFactors er slecht uit laat zien

Ik zou het begrijpen dat je klaagt wanneer je je computer gekocht hebt een dag voor de 10% korting van kracht was zonder dat dat gemeld was. Mensen die een dag later kormen hebben ook gewoon pech.

Apple vergoed bij studenten korting aan een APR alleen de apple producten. In de winkel vraagt het kassa personeel duidelijk of je 6% stu korting of de 10% feest korting wil als student. Doen ze dat niet dan krijg je alsnog de 10%. Korting op korting geven ze nergens. Niet als ze ook nog wat over willen houden aan wat ze je verkopen. Ze zullen met deze actie en compensatie van Apple misschien kiet draaien op wat ze verkopen als personeel en stroom betaald is. En geloof me er word veel omgezet vandaag. Maar als APR is het geen vet pot als je juist ook op je marge producten (De niet Apple producten) korting gaat geven.

Jammer dat je op een forum zielig gaat lopen doen.

Bijdrager
    Vinhelper

Zo lekker aardig zijn we weer zeg.

Je kan dat ook wel anders zeggen hoor, dadelijk is het weer ruzie.

@TS: Trek je er maar niets van aan.:wink:

Bijdrager
    Hansi2124

Ik vind het helemaal niet krom. Zoals gezegd krijg je die studentenkorting van Apple, niet van de winkelier. De winkelier kan die gewoon geven, want dat krijgen ze vergoed van Apple. In de voorwaarden op de website staat alleen dat het niet geldt voor de iPod en iPad. Verder geen beperkingen!
    Ik zou hetzelfde vragen hoor.

Inactief
    Anoniem

Geen reden tot ruzie. Hooguit discussie. korting op korting zie ik nooit in winkels. Das een slecht argument. Maar het klinkt wel logisch.

Ik vraag me gewoon af waarom mensen een winkelier gaan lastig vallen met andermans acties. Als de groenteboer de sla in de aanbieding heeft ga je toch ook niet klagen bij de AH dat bij hun de sla te duur is? Of dat er bij de groenteboer wel iets extras bij krijgt… Dan moet je daar kopen. Niet hier klagen. Je kan je geld maar één keer uitgeven.

Je kan kiezen waar je iets koopt. Je weet van de kortingsmogelijkheden. Dan lijkt het mij simpel.
    Wil je een iPod bij je MacBook dan koop je online tegen studenten korting.

Wil je gebruik maken van extra korting in een winkel die wat te vieren heeft dan moet je daar je spullen kopen. Als de TS een week wacht kan hij/zij het geld dat ie bespaart gebruiken voor de nieuwe collectie iPods. Online krijg je tot 7 september gewoon de oude iPods kado.

Leer keuzes maken in het leven en accepteer de gevolgen.

Bijdrager
    Maverick9898

Je kunt vrijwel nooit korting op korting stapelen, ook niet bij de Blokker, Praxis of AH

Nou ik vertel je dat je bij de AH eigenlijk altijd korting op korting kan stapelen. Ze hebben jokers en als je bijv een 35% korting hebt op een bonusproduct gaat dat er ook nog eens gewoon vanaf.
    Dus dat is niet helemaal waar;).

Bijdrager
    nebilem

Was ook bij de block hier. Ze gaven een aantal % korting op een tv. Ik heb de tv met de laagste prijs garantie voor goedkoop gekregen en die korting van x aantal procent wat ze beloofden ging er nog eens van af. Nou daar wil ik de volgende keer wel een nieuw toestel voor mijn huis kopen met of zonder korting.

Bijdrager
    nebilem

Ter info voor studenten die ook een mac willen.

Koop je Mac via surfspot, want dan krijg je 12% korting ipv 6%. Die 6% krijg je via de site van apple en/of de retailers. Via Surfspot is de korting dubbel zo veel dus. Maar sinds vandaag krijg je helaas Ipod meer.

Dat heeft geen invloed op de procentuele korting gehad.

Inactief
    Anoniem

Wees blij dat er überhoubt korting mogelijk is.

Bijdrager
    me.com

2nd that!

Bijdrager
    Afroman

Nutteloze bump mij gevraagd.

Bijdrager
    me.com

Wat jij wil… ik vind dat mensen niet zo moeten zeuren om meer korting. Ze moeten blij zijn dat ze korting kunnen krijgen. Vandaar mijn reactie ook.

Inactief
    Anoniem

Het is toch raar dat mensen zich tekort gedaan voelen wanneer ze een keer de normale prijs moeten betalen. En al helemaal wanneer men gaat klagen wanneer men niet genoeg korting krijgt als men die al krijgt.

Dan heeft de winkelier het gedaan zeker. Beetje omgekeerde wereld.

Bijdrager
    Afroman

Helemaal mee eens met jullie, maar ten eerste.
    -Dat kortingverhaal is al lang afgelopen.
    -Laatste post is 8 september

Ik bedoel, relax, laid back, drink een biertje en zo. Je slaapt er toch niet slechter door.

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.