12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

iFactors Rotterdam in het nieuw

ik was net bij iFactors Rotterdam en dat is volledig verbouwd.
    erg mooi geworden

Bijdrager
    Afroman

Als die kniften nou mijn Battery Charger eens opsturen…:/

Inactief
    Anoniem

die kan je nu denk ik gewoon afhalen.
    ze liggen er vollop op de midden verdieping

Bijdrager
    Afroman

Ja dag, ik ga niet naar Rotterdam toe. En ik heb de verzendkosten al betaald.

Inactief
    Anoniem

das een ander verhaal.
    ik denk dat de webshop en de fisieke winkels niet ui de zelfde voorraden putten.
    dat kan je de iFactors op de lijnbaan moeilijk kwalijk nemen natuurlijk.

het blijft vervelend dat ze niet uitleveren als je online iets besteld hebt.

Bijdrager
    Afroman

Daar is toch het hoofdkantoor mocht ik me niet vergissen?

Inactief
    Anoniem

Dat zit in Zoetermeer en heet x-alt Systems. Die verkopen voornamelijk online hun spullen.
    Ze doen ook verkoop aan groter bedrijven en reparatie van de Macs die ze via hun eigen winkels in service worden genomen.

De vestiging op de lijnbaan is de grootste van hun 6 consumenten winkels.
    Het is zelfst de drukst bezochte APR van heel Nederland zeggen ze daar.

Anyway het ziet er gelikt uit in die nieuwe store.
    Erg grijs maar wel gaaf. Heb het zo nog niet eerder gezien bij een andere APR in Nederland.

Bijdrager
    Rolf

Ik wist niet dat ie al open was ? Vrijdag waren ze nog flink aan het zagen en kleien en zo.

Volgens mij is volgende week pas de opening…..?

Geblokkeerd
    Anoniem

Kleien?

Bijdrager
    mymac

nee nee, winkel verbouwingen moeten wel snel… elke dag dicht dat ze dicht zijn is een dag verlies. Zag er fris uit, ben er alleen langs gelopen vandaag. Maar ik heb niks nodig dus dan loop je er ook niet naar binnen eigenlijk… Komt nog wel de volgende keer of als ze eindelijk eens de iPhone 4 docks ergens op voorraad hebben.:slant: (geen verwijt naar iFactors of elke andere APR)

Bijdrager
    ernst.

IFactors dat is toch die winkelketen die zo innig is met deze website maar daar buiten
    een bedenkelijke repuatie heeft als het gaat om je consumentenrechten inzake
    consumentengoederen? Juist ja,die zaak.
    Ik kom er nooit,nooit wat gekocht en zo te zien vernieuwen ze om het gevoel te
    geven dat ze vernieuwend en verfrissend zijn,en dus anders,terwijl het gewoon
    het welbekende verhaal van oude doos met nieuwe verpakking is.

Bijdrager
    peeteers

mooi, maar wat een slecht personeel hebben ze daar rondlopen!
    Ben je net met een verkoper in gesprek, en je stelt een lastige vraag, lopen ze zomaar weg!

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.