5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    curly01

iets raars

Ik heb nu iets geks ,als ik opstart van een opstart/instal cd (Mac OSX) dan loopt mijn flat panel iMac vast en zie ik links boven een horizontale rode pijl in een voor de rest zwart scherm, heel raar.
    Van de harde schijf start hij wel gewoon op,weet iemand wat dit is?

Bijdrager
    JeePee

Kun je wel gewoon CD’s draaien en wanneer je de installCD erin doet, terwijl je iMac aanstaat, dan ziet hij de CD wel en je ziet ook wat erop staat? Heb je ook een andere opstartCD van een reparatieprogramma bijvoorbeeld? Start hij die wel op?
    Draai anders de HardWare Test CD van Apple eens… Misschien iets met je firmware, of je CD is kapot, of je Drive is niet helemaal goed…

Deed je CD het ooit wel? Apple bellen?

Oh ja, wat voor een G4 iMac heb je? 1Ghz, 800, 700? Combo, SuperDrive? Welk systeem? 10.2.x of 10.3?

Bijdrager
    curly01

ik ben er al uit jeepee de cd is beschadigt ik heb al een nieuwe geleent, bedankt voor je reactie

Bijdrager
    JeePee

Graag gedaan! 8)

Bijdrager
    Sharky K.

he, kan je de volgende keer een betere beschrijving voor in de topic titel gebruiken? Zo klikken meer mensen op je topic die er wat van af weten en hoeven mensen die er minder van af weten er niet op te klikken om te kijken wat het is. Zodat je zelf beter en sneller wordt geholpen.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.