30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 33)
  • Q:

Bijdrager
    Sad

iets nieuws in MSN (windoze)

–Bassie– heeft je een handgeschreven bericht gestuurd, maar met jouw versie van Messenger kun je geen handgeschreven berichten lezen.

Als je handgeschreven berichten wilt bekijken en andere nieuwe functies wilt toevoegen, zoals het delen van achtergronden en afbeelding weergeven, download je de meest recente versie van MSN Messenger van http://g.msn.com/5meen_us/122%5B/quote:04ea0f07d3%5D

What the hell? Is dat weer een feature die wij niet gaan krijgen?

Bijdrager
    hydro

ja blijkbaar, niet dat je iets aan die functie hebt ofzo. :P

Moderator
    Adriaan Mol

Ik heb inmiddels van Microsoft een preview versie van Office 2004 gekregen, hierin zat Messenger 4.0 ook in. Ik moet jullie helaas teleurstellen dat er weinig nieuws in zat ten opzichte van 3.0. Eerlijk gezegd heb ik zo snel even niks nieuws kunnen vinden.

Bijdrager
    chris90

dat meen je niet :x
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagh!!!

Bijdrager
    Martijn Bakker

Wat een n***ers….. :evil:

Bijdrager
    mr.greenish

:| :| :| :| :| :| :| :|

Bijdrager
    syriani

jawel er is een verschil, de emoticons zijn nu exact hetzelfde als die van windows en de keuze is nu ook dezelfde, veel lelijke lachebekjes dus.

en oh ja, de lijst met “buddy’s” laadt nu veeeel sneller!! dat is wel een pluspunt.

file-transfer sucked nog steeds… ach ja

Bijdrager
    hydro

Geen webcam of geluid mogelijksheden? :evil:

Bijdrager
    Hanhart
    ”hydro”

Geen webcam of geluid mogelijksheden? :evil:

Hopelijk wel.

Bijdrager
    syriani

nee zit er ook nog niet in, was idd grote teleurstelling

Bijdrager
    Hanhart
    ”syriani”

nee zit er ook nog niet in, was idd grote teleurstelling

WTF. waarom doen ze dit? Weet iemand of de functie van de foto ( je weet wel wat ik bedoel ) er in zit?

Bijdrager
    mr.greenish

zijn er buddy icons of hoe het ook bij msn 6 heet? Dat je een plaatje van je zelf kan hebben?

Bijdrager
    hydro

Microshit moet toch echt eens wat meer gaan luisteren naar de klanten, zoals ze dat bij Apple doen, bijvoorbeeld een nederlandse office en een “gelijkwaardige” msn messenger

Bijdrager
    Hanhart
    ”hydro”

Microshit moet toch echt eens wat meer gaan luisteren naar de klanten, zoals ze dat bij Apple doen, bijvoorbeeld een nederlandse office en een “gelijkwaardige” msn messenger

Inderdaad. ik zat al vol verwachting ( voor zover dat je iets kan verwachten van Gates) te wachten op MSN 4 voor de webcam en audio functie. Zit ie er nu niet in. :evil:

Bijdrager
    Sad
    ”hydro”

Maar dat doen ze niet in de hoop dat je dus een Windoze PC koopt met nog meer M$ rommel.

Bijdrager
    Hanhart
    ”colpolyp”
    ”hydro”

Maar dat doen ze niet in de hoop dat je dus een Windoze PC koopt met nog meer M$ rommel.

Alsof iemand speciaal een MS bak zou kopen voor een webcam functie? Wat een domme verkoopstrategie is dat?

Bijdrager
    Sad

Nee het is gewoon het algemen idee van “zie je wel op een Mac heb je dat niet” wat dus bijdraagt aan het feit dat iedereen toch maar bij Windhoos blijft.

Bijdrager
    Sixer

Ook nieuw in 4.0 is dat je je direct als Invisible kan aanmelden.

Bijdrager
    Hanhart

Azo. Dus eigenlijk is het een slimmestrategie. Voorzover je het slim kan noemen

Bijdrager
    sarasin

ææ

Bijdrager
    mr.greenish

Als ichat nou msn protocol zou gebruiken… of iemand een plugin voor ichat zou maken… er was hier over wel een discussie maar ik geloof niet dat er iets van kwam.

Bijdrager
    mr.greenish

Hoe kom je aan messenger 4?

Bijdrager
    Hanhart
    ”mr.greenish”

Als ichat nou msn protocol zou gebruiken… of iemand een plugin voor ichat zou maken… er was hier over wel een discussie maar ik geloof niet dat er iets van kwam.

Ik d8 dat colpolyp met iets bezig was.

Bijdrager
    mr.greenish

Ik ben er benieuwd:)

Bijdrager
    Hanhart
    ”mr.greenish”

Ik ben er benieuwd:)

Er is een maar. Maar het zal waarschijnlijk niet afgraken omdat colpolyp niet genoeg tijd heeft ofzoiets. ( ik lijk zijn woordvoorder wel :) )

Bijdrager
    japser909
    ”hydro”

nederlandse office ??? 8)
    ik w8 nogsteeds op Isight voor XP…. of ehmmm…. :evil:

:apple: :innocent:

Bijdrager
    sarasin

ææ

Bijdrager
    Sad
    ”Hanhart”

Ik d8 dat colpolyp met iets bezig was.

Ja alleen ik ben niet ervaren genoeg qua programmeren om video conferencing toe te voegen:(

Bijdrager
    Qorne
    ”Adriaan

Ik heb inmiddels van Microsoft een preview versie van Office 2004 gekregen, hierin zat Messenger 4.0 ook in. Ik moet jullie helaas teleurstellen dat er weinig nieuws in zat ten opzichte van 3.0. Eerlijk gezegd heb ik zo snel even niks nieuws kunnen vinden.

Kan je dat aanvragen bij MS? ik krijg wel altijd Windows software om te testen enz.
    maar kan je ook Apple software aanvragen

Bijdrager
    Boskabouter
    ”Hanhart”
    ”colpolyp”
    ”hydro”

Alsof iemand speciaal een MS bak zou kopen voor een webcam functie? Wat een domme verkoopstrategie is dat?

Ze kopen hem toch ook omdat je hem bijna gratis bij de waspoeder krijgt en omdat ze er alleen spellen op spelen??

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 33)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.