7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    vanhaze

Iemand met Logic 8 al in huis ?

Ha allemaal,

Heeft iemand al de Logic 8 upgrade kunnen kopen in een store ?
    Ik heb wat winkels gebeld en die hadden hooguit de retail versie, niet de upgrade versie.
    Omdat ik Logic 7 al heb, ga ik uiteraard voor de upgrade die goedkoper is.

Ik snap dat ik ‘m gewoon in de apple web store kan bestellen, maar als er een winkel zou zijn die
    de upgrade heeft maak ik daar graag vandaag nog een ritje naar toe :0)

Beetje ongeduldig…haha

Bijdrager
    Mattnh

Ik kan ook niet wachten.:D

Bijdrager
    bedhead

wie wel zeg :D Ik vind het alvast een prachtige “update”. Een volledige studio in een doosje :) mooi zo. En de Express is er ook ferm op vooruit gegaan. Nu enkel nog wachten tot het effectief in de winkel ligt. Retail al in paar winkels zien liggen, nog geen update. Even wachten dus.
    Bedhead

Bijdrager
    vanhaze

Ik heb begrepen van machouse in woerden en a-mac in utrecht dat ze de upgrade hoogstwaarschijnlijk volgende week binnen krijgen.

Zou mooi zijn.
    Nog mooier zou zijn als ik dit weekend al kan stoeien met 8 haha.

Bijdrager
    reneo

Er loopt reeds een draadje in dit forum over de logicstudio update…

En ja, ik heb het al binnen. Ik ken geen enkele winkel die de update gaat inkopen, dat gaat gewoon op bestelling. Misschien een pro-winkel als de futurestore.
    Ik heb het doosje gewoon in de applestore besteld en een dag later stond er een ups busje voor mn deur met een fijn pakketje!

Let wel op dat je tijdens het upgaden/installeren de dongle er in hebt zitten.
    En het mag dan wel een upgrade heten, ik heb een clean install gedaan op een schoon systeem. Dat werkt mits je dus de dongle in je computer hebt zitten als je installeerd.

Bijdrager
    RiFF

Heb hem ook al binnen. Werkt te gek. Vind vooral de synthesizers enorm verbeterd. De gitaarversterkersimulatie valt wel mee, dan kun je toch beter Guitar Rig hebben. Maar niet alles kan natuurlijk perfect zijn. Verder weinig te klagen, interface is flink opgepoetst en (in mijn ogen) overbodige zooi eruit gesloopt. Plugins klinken ook niet slecht. Al met al zeer tevreden!

:)

Bijdrager
    TimL

Ik heb ‘m al wat dagen binnen en de nieuwe looks zijn geweldig. Niet dat je daar een programma voor koopt, maar het is wel mooi meegenomen. Ik ga zeker weer aan de slag met de macprovideo’s voor deze versie van Logic, want er zijn lekker veel functies bij toegevoegd. Ben overigens heel blij met de toevoeging van Ultrabeat aan Logic Express 8.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.