10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    ram0n

iemand ervaring met -Union van lividinstruments ?

Heej allen

Eindelijk heb ik een Vj programma gevonden die mij tot nu toe uitstekend bevalt.
    Check deze website voor meer info over het programma;
    http://www.lividinstruments.com/software_union.php

Aangezien ik er sterk over na denk om dit programma aan te schaffen. ben ik wel nieuwsgierig of er mensen zijn op dit forum die dit programma kennen en of gebruiken.
    En wat jullie meningen over dit programma zijn ?

Nog even een vraag daaraan vast knopen, is het redelijk veilig om met een credit card online
    te kopen ? Want aangezien ze geen leveranciers in het buitenland hebben kan ik dit proggie alleen kopen dmv creditcard. Hier ben ik altijd toch een beetje bang voor….

Alvast bedankt voor de reacties

Vriendelijke groet
    ramon

Bijdrager
    Yaris

Als je met een kredietkaart aankopen doet op het Web, moet je er op letten of je bovenaan rechts op je scherm een klein zwart slotje ziet staan. Dat betekent dat je je kredietkaartgegevens via een beveiligde verbinding uitwisselt en dat hackers er dus niet aan kunnen. Als je dat slotje niet ziet, is de verbinding onbeveiligd en zou ik niet langs die weg betalingen verrichten.

Bijdrager
    ram0n

bij safari krijg ik een zwart slotje rechts in het venster als ik internetbankiers.
    Bedoel je dit zelfde slotje ?

Bijdrager
    Yaris

Inderdaad, en ik heb al gezien dat je site hierboven dat slotje ook heeft en dus beveiligd is.

Bijdrager
    ram0n

maar je hebt geen ervaring met het programma ?
    :(
    jammer dat ik geen reactie krijg van de mensen hier was erg nieuwsgierig naar de meningen van de mensen hier.

Bijdrager
    macha

ik heb de tactic pro met de union ( tactic pro 2.0 ) software. Betseld op de livid site. Keurig bezorgd per post. Wel extra invoer tax………… Bevalt redelijk. Resolutie van ideos is helaas te laag voor prof videos
    wel geschikt voor projectie van live visuals. Union is gemaakt met behulp van max/msp. Die is in beta voor macintel.
    Dus union op je macbookpro is over een paar maanden mogelijk.

Bijdrager
    ram0n

per post bezorgd ?
    union is toch beschikbaar als direct download of zoeits.
    Dan is het toch gewoon een kwestie van e-mail ontvangen met code en thats it ??
    (code invullen bij de demo en je bent klaar)

tof trouwens die tactic pro 2.0 alleen is dat wel erg veel geld:)

En de resolutie van de videoos te laag ? bedoel je die videos die worden meegeleverd ? ik wil zelf veel materiaal schieten dus dan kan ik zelf de resolutie bepalen:)

thanx voor je reactie

Bijdrager
    macha

Ja de union software is ook als download te krijgen. ik heb het tactic pro workstation met de tactic sofware. Check de site. dit is de controller van livid. met de houten panelen.
    Ik heb tactic ( bijna dezelfde software als union 2.0) als aanvulling op een prof editingset. Ik gebruik t vaak voor postproductie.
    Gerenderde unionsessies voldoen helaas niet aan de broadcastnorm. De kwaliteit van bv digibeta xdcam hdv of zelfs dvcam is echt van een andere orde. Gewoon een te lage resolutie.
    Ik reken erop dat max/masp over een jaar of wat hdv kan renderen en dan kan union dat in de toekomst implemeteren…….
    Je kunt met livid gemaakte quicktimes nu wel gebruiken maar je ziet een enorm kwaliteitsverschil met ander materiaal.

Bijdrager
    ram0n

relaxt zeg
    mag ik vragen wat voor werk je doet ? of waar je het geheel voor gebruik etc…….
    ben zelf nogal nieuw in het audio visueel gebied
    maar ik zit momenteel op de kunstacademie en wil deze tehnieken toch wel toepassen….
    is het misschien mogelijk om via msn o.i.d met je in contact te komen ?

of ben ik nu heel brutaal ?

Bijdrager
    macha

Ik werk in de film en muziekindustrie. ik gebruik union voor met name effecten ( die niet met after effects of motion oid zijn te maken. Check cycling 74 Jitter. Misschien is dat meer geschikt voor je doelstellingen.
    Voor specifieke vragen/dingen kun je me eventueel een privebericht sturen. Ik ben helass niet z on chat type. :)

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.