7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    ShantyHeart

Iemand ervaring met Trust iPod Scratch Protector?

Hi allemaal,

Sta op ’t punt om m’n volle 20Gb iPod te vervangen voor een 80Gb versie (je kan wel blijven wachten op nog iets mooiers wat wel zal komen).
    Als bescherming denk ik aan zo’n Trust Scratch Protector, zie http://www.trust.com/products/product.aspx?artnr=14826

Iemand ervaring?

Alvast dank!

Bijdrager
    icecream

Ik heb er 1 bij de Mac Store gehaald maar niet van Trust voor m’n nano en die werkt goed. Hebben ze die niet voor de iPod video.

Bijdrager
    iljitsch

Ik heb ook zoiets maar van een ander merk geloof ik. Werkt erg goed, behalve dat ’t lastig is dat ding er netjes recht op te krijgen zonder stofjes eronder. Hiervoor had ik zo’n rubber ding maar dat was niks.

Bijdrager
    n8n

Wat kost zoiets, want deze velletjes plastic zijn vaak veel te duur, en ik zou het enkel gebruiken om ven het ‘rubber-scrollen’ af te zijn. Het enige maar toch best grote nadeel aan het clickwheel is dat het enorm K•t bladerd, omdat het rubber zo stroef is. Daar was mijn 3e generatie toch een stuk fijner in. Heeft iemand scroll-ervaring met deze toch vrij onzichtbare velletjes, en hoe zeer ze blijven zitten?

Bijdrager
    Juriaan

Vindt de plastic velletjes maar niets..Ook voor m’n PDA niet, Maar om te reageren op het clickwheel vraag;
    Ik weet niet hoelang je je iPod al hebt, maar mijne wheel was na een maand alweer harstikke soepel:)

Bijdrager
    Juch

“Never trust a trust”

Bijdrager
    n8n
    ”Juriaan”

Vindt de plastic velletjes maar niets..Ook voor m’n PDA niet, Maar om te reageren op het clickwheel vraag;
    Ik weet niet hoelang je je iPod al hebt, maar mijne wheel was na een maand alweer harstikke soepel:)

Ja dus al een paar maanden, en scroll toch geregeld vrij intensief, soepel als de 3e generatie wacht denk ik op de iPod met Multi-touch. Er is mee te leven:P

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.