10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    macmike32

iemand ervaring met dmsn messenger

op http://www.zdnet.nl hebben ze het over dmsn messenger iemand ervaring hiermee? ook voor osx geschikt. :apple:

Bijdrager
    WebJ

Vervelend installatie process, moeilijk op te starten. Werkt allemaal met java enzo, ik vond het naar de eerste keer opstarten al een overwinning dat ik ‘m aan de praat krijg. Begin d’r niet aan, download proteus ofzo……

Bijdrager
    mr.greenish

ik zie aleen een pc versie mis ik iets?

Bijdrager
    Frans T

Ik krijg het na de installatie niet aan de praat; tijdens het opstarten stopt het er ineens mee..

Bijdrager
    Frans T
    ”macmike32″

op http://www.zdnet.nl hebben ze het over dmsn messenger iemand ervaring hiermee? ook voor osx geschikt. :apple:

Ik krijg het na de installatie niet aan de praat; tijdens het opstarten stopt het er ineens mee..
    Jammer.

Bijdrager
    macmike32

daar ben ik ook achter nou pfff wat een ellende msn:evil:

Bijdrager
    wilfred

Ik krijg het na de installatie niet aan de praat; tijdens het opstarten stopt het er ineens mee

Dat dacht ik eerst ook maar dat is geen probleem! Het zit hem in het feit dat het een Java-applicatie is die je vanuit de Terminal moet opstarten. Op de site staat het commando dat je moet invoeren.

Terzijde het werkt traag en je ziet door de boven het bos niet meer; verder ook veel te veel nutteloze functies.

Groeten, Wilfred

Bijdrager
    Fuji

bij mij lukte de installatie maar dan bij het opstarten crash.
    dmsn nog niet stabiel genoeg voor mac os X

Bijdrager
    macmike32

oke txsssss voor de antwoorden mensen ,ga maar lekker afwachten tot er wel een nieuwe versie uit is voor mac……..

Bijdrager
    wilfred
    ”Fuji”

bij mij lukte de installatie maar dan bij het opstarten crash.

Dat is geen crash. Het is een programma dat je vanuit de Terminal moet starten met een bepaald commando.

Zo moet het wel:

You can start dMSN by running the following commands in the terminal:

1. cd /Applications/dMSN Messenger

2. java -classpath lib/dMSN.jar:lib/Skins2.jar:lib/CPU.jar:lib/Winamp.jar:lib/Skins.jar:lib/XML.jar:lib/TrayIcon.jar:lib/Pop3.jar:lib/Layout.jar:plugins/Speech.jar:resources/lookandfeels/kunststoff.jar:resources/lookandfeels/3DLF.jar:resources/lookandfeels/MacOS2.jar com.Danny.Net.MSN.Main -messenger

Gebruiksvriendelijk he?:d

Het is een traag programma. Heeft veel functies waar je niets mee wilt.

Groeten, Wilfred

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.