8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    markmulder1982

Iemand een adapter idee? Lightning headphones op je mac gebruiken?

Ik heb het volgende probleem sinds mijn iPhone 7 (en ik wil nog even wachten met het aanschaffen van goede bluetooth headphones);

Heeft iemand de oplossing hiervoor (en dan geen jack headphones) in de vorm van een adapter o.i.d.?

Thnx voor jullie oplossingen!

Bijdrager
    Buzz

Nee, daar bestaan geen adapters voor en die komen ook niet. Je MacBook heeft een ouderwetse headphone jack, dus daar moet je het mee doen, ook al wil je dat niet horen. Of je gebruikt een ouderwetse koptelefoon, of je koopt straks een mooie BlueTooth set met W1 chip. Die doet het dan zowel met je Mac als met je iPhone.

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 1 maand geleden door  Buzz.

Bijdrager
    Absrnd

Waarschijnlijk een adaptertje kopen voor € 30,- bij Apple ?:)

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 1 maand geleden door  Absrnd.

Bijdrager
    Baron Van Dedem

Lekker kort door de bocht Buzz. Maar geen paniek, die kabeltjes komen echt wel. Verschillende teardowns zijn gemaakt van de nieuwe earpods en wat blijkt, ze werken volgens het zelfde principe als earpods met 3,5 jack. Een slimme fabrikant of goedkope Chinese electronica boer is momenteel deze adapters in elkaar aan het zetten.

Dit probleem is al wat vaker naar voor gekomen, en een goede ondernemer weet: waar een vraag is is een markt.

Bijdrager
    Shmoo

Gewoon de oortjes gebruiken van je oude iPhone. Simpel.

Bijdrager
    KarelWillem

Ja joh. Gewoon een 3.5mm to USB-C to Lightning adaptertje kopen.
    Zo moeilijk is het niet.

Daar loop je de winkel uit met je nieuwe MacBook en iPhone 7 voor héél veel geld.
    Kom je thuis; fokkerdefokkerdefok!!

Bijdrager
    Buzz

Is dit echt een probleem? En is zo’n adapter dan echt een oplossing?

Ik zou zeggen, probeer geen oplossingen te zoeken voor problemen die er niet zijn.

Bijdrager
    markmulder1982

@buzz tja op zich misschien niet, kan ook gewoon een extra paar oordopjes meenemen, of de Airpods kopen.
    Wacht alleen liever op Airpods gen2 .
    Als ik in het verleden iets geleerd heb bij Apple : wacht op generatie 2 van het nieuwe product.

Voor mij zou een verloopje dus erg welkom zijn om dezelfde EarPods op mijn MacBook te kunnen gebruiken.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.