4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Hijomalind

Iemand die mij kan helpen met Automator?

Ik zou graag een Automator script gebruiken voor volgende situatie:

Wanneer ik een film heb gedownload kopieer ik deze naar iTunes en komt hij in de map “Movies” te staan bij “iTunes Media”. Mijn bedoeling is dat hij dan automatisch het toegevoegde filmbestand kopieert naar de Time Capsule zodat iedereen deze kan bekijken. Nu had ik al eens wat geprobeerd via Automator maar ik zit met een probleem. Wanneer ik “Zoek Finder-onderdelen” gebruik en filter op soort “film” dan neemt hij natuurlijk alle films. En ik wil enkel de films die ik op dat moment in iTunes zet. (misschien op aanmaakdatum filteren?) Automator dupliceert ook automatisch een bestand als het al bestaat.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Dit is wat ik nu heb..

Bijdrager
    TheBigZ

Je kunt inderdaad extra op aanmaakdatum filteren, bijvoorbeeld alleen de films die je vandaag op je schijf hebt gezet.

Bijdrager
    Hijomalind
    TheBigZ op 16 maart 2014

Je kunt inderdaad extra op aanmaakdatum filteren, bijvoorbeeld alleen de films die je vandaag op je schijf hebt gezet.

Oké bedankt, zo lukt het inderdaad al beter. Enig idee hoe ik het probleem met dubbele bestanden kan oplossen? Ik kan aanduiden dat ik deze moet vervangen, maar aangezien hij ze moet overschrijven naar de Time Capsule via het netwerk is het nogal stom om telkens opnieuw 1GB over te schrijven..

Bijdrager
    TheBigZ
    Hijomalind op 16 maart 2014

Automator dupliceert ook automatisch een bestand als het al bestaat.

Dat kun je verhelpen door het vinkje in het Copy venster weg te halen.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.