29 berichten aan het bekijken - 1 tot 29 (van in totaal 29)
  • Q:
    Bijdrager
    ronald

Iemand al post ontvangen van apple met X

Zo, 24 okt melding dat het verstuurd is.

30 okt.: nog helemaal niets ontvangen.

Zou uit Ierland moeten komen. Hebben ze daar soms nog een postkoets?

zijn er nog veel die wachten op X vanuit apple

Bijdrager
    driek

Maandag besteld.
    Gisteren avond 19:30 email gehad.
    Verwacht nu een vlucht van Ireland naar Luik.

Morgen verwacht ik Tnt aan men deur.

Bijdrager
    Esquare
    ”ronald”

Zo, 24 okt melding dat het verstuurd is.

30 okt.: nog helemaal niets ontvangen.

Zou uit Ierland moeten komen. Hebben ze daar soms nog een postkoets?

zijn er nog veel die wachten op X vanuit apple

Hier idem. Er schijn een poststaking te zijn geweest in Engeland. Dat zal vast niet helpen.

:x

Bijdrager
    awesomemac

Als alles meezit morgen in huis! TNT kwam al 2x voor niets, dus ff gebeld en een ander adres opgegeven (waar altijd iemand is) en een andere dag. Dus morgenavond rond deze tijd Panther ?????

Bijdrager
    Missundaztood

8 oktober besteld
    21 oktober verstuurd
    24 oktober geinstalleerd:P

Bijdrager
    verbeek.h

Al ruim voor de release (op 8-10) besteld, op 21-10 bevestiging van levering gekregen in email en op de 25e in huis gekregen… kan het mooier?

Bijdrager
    Schorpioen

Ik zit ook maar te wachten tot dat hij arriveert, ik heb ook de 24 okt bericht gehad dat het pakketje verstuurt is, maar nog niets hoor :cry:

Bijdrager
    awesomemac

Ik heb het vermoeden dat het hier om de update pakket gaat, die je voor € 29,95 kan bestellen.

De meesten die het volledige pakket hebben gekocht hebben OS 10.3. al reeds binnen. Of heb ik het verkeerd?

Bijdrager
    Ward

Het is geen apart update pakket maar een volledige versie voor dat geld als je pas een nieuwe mac hebt aangeschaft.
    Apple up-to-date heet het geloof ik…

Ward

Bijdrager
    interFACE

de boel is gisteren overdag aangeboden bij mij thuis:( – ik werk dus kan het niet aannemen, vandaag wordt het weer (overdag) aangeboden. Ik vind dat zooooo ongeloofelijk stom:evil: en van de werkverschaffing van die koerierbedrijven. Ik hoop dat ik het zaterdag zelf kan ophalen, zal wel volgende week worden, want zaterdag zal het wel niet op ut postkantoor zijn.:cry:

ik baaaaaaaaaaaaaaal

maarten

Moderator
    Lucas Raggers

Ik heb hem vanmiddag gewoon bij Apple Centre Rotterdam gehaald met de educatiekorting.

Bijdrager
    ronald

Laatste nieuws.

wacht u nog even. Als er na 10 dagen nog niets is ontvangen dan moet u bellen met de apple store. Die kunnen het dan opnieuw per koerier versturen!

wel allemachtig, hoe is het nu dan verstuurd. Per onderzeeboot? Ja, die komen niet ver het achterland in.

het beterft inderdaad een update voor ca 30 euro agv nieuwe powerbook die 10.2 nog had.
    Blijkbaar sturen ze die per Ierse werkloze zodat die ook wat kan bijverdienen. Maar ja, zo’n voetreis kost wat tijd.

Goed zo apple, prima idee.

Bijdrager
    driek

Geen panther ontvangen dus :evil:
    Maar em zat wel op nen vlieger :?
    Geland te Northampton (Uk).

Vorige week was er wel een vlucht Dublin – Luik.
    Deze week niet, of ze hebben mijn pakketje verkeerd gestuurd.

Blijven afwachten tot na maandag.

Bijdrager
    ronald

Vervolg.

Ja, het is verzonden. Alleen kunnen ze de verzending niet traceren.
    Kortom, duidelijk dat er met een bulkverzending iets mis is gegaan en derhalve moeten er velen zijn die via apple hebben besteld en het nog niet hebben ontvangen.
    Het lijkt in ieder geval om zendingen van 24 oktober te gaan.

Wachten is het devies (niet advies). Maar ja, tot wanneer? tot St Juttemis?

Ik stel voor dat iedereen die zijn bestelling nog niet heeft ontvangen dit even meld met inbegrip van zijn webbestelnummer, verzenddatum en leveringsbevestiging en -nr.

[email protected]

Dan wordt het tijd dat ze wat actiever worden

Bijdrager
    alien

Ik heb wel wat .torrent files, dan kun je de dmg files een een uurtje of 3 downloaden:)

Bijdrager
    Boskabouter

27e okt besteld, kreeg gisterenavond email dat hij verscheept is, dus dat zal wel denkelijk maandag worden via TNT verstuurd staat er….

Bijdrager
    ronald

Bedankt Alien

maar ik wacht nog maar even op officiele software.

Bijdrager
    aToMac

waarom wordt het bij sommige via TNT verstuurd. Bij mij staat pakketpost. En dat schijnt niet te tracken zijn.

Wordt morgen bellen met z’n allen wanneer die Panther dan wel afgeleverd wordt.

Bijdrager
    driek

Hmm, heb jij besteld via de apple education store ?

Bij mij staat er “Ship via: TNT EXPRESS (IRELAND) LIMITED” [/i]

Bijdrager
    aToMac

Nee hoor, de gewone store en dan via de up-to-date. Als ik dus al die leuke gegevens invoer van Apple, dan krijg ik te zien dat het via pakketpost gaat komen (ooit).

Bij TNT is hij ook niet te vinden met dat nummer. :cry:

Bijdrager
    mattiman

8 Oktober besteld, 24 oktober verstuurd… NOG STEEDS NIETS!
    Ach ja, ik zie wel wanneer ik hem heb. Word er een beetje moedeloos van…. :cry:

Bijdrager
    aToMac

Ik ben blij dat ik een paar weken 7B85 heb gedownload. Maar ik wil gewoon die doos hebben… Ik heb er voor betaald, ik vind dit een beetje treurig. Ik ga Apple maar eens mailen.

Bijdrager
    driek

09:27 – Zojuist ontvangen :D

En morgen nog mijn 17″ iMac :wink:

Bijdrager
    aToMac

Beste Apple medewerker,

Op 22 oktober heb ik Panther besteld via Apple up-to-date programma. Het is met Mastercard betaald en op 24 oktober heb ik bevestigd gekregen dat het pakket op Being shipped staat. Reeds heb ik nog niks ontvangen. Ook lees ik op Macosx.nl dat er veel andere gebruikers in precies hetzelfde schuitje zitten. Het betreft ook allemaal up-to-date klanten.

Wat is er misgegaan? Ook ontvang ik graag informatie over wanneer wij het kunnen verwachten.

Met vriendelijke groeten,

Tom Verboon

Bijdrager
    Ward

Damn, 3 november en nog niets binnen! Ik heb wel een mail gestuurd naar Applestore maar daar hoor ik ook niets van :evil: :evil: :evil:

Ward

Bijdrager
    aToMac

Ik heb hem binnen… Maar ik heb geen doos:cry: Vandaar dat ie via de pauper pakketpost ging en dus alleen maar 4 cd’s in een hoesje gekregen heb. :evil:

Bijdrager
    Boskabouter

Update: 27e besteld en via tracking van TNT EXPRESS WORLDWIDE van het nummer:

Shipment Picked Up
     CLOGHRAN, DU, IE
     31 Oct 2003 22:23

Cleared Customs
     DUIVEN, GE, NL
     03 Nov 2003 04:48

Out For Delivery
     EINDHOVEN, NB, NL
     03 Nov 2003 10:13

hij is in ieder geval in Eindhoven al, nu nog naar Limburg;) pfffff…dus met een beetje geluk heb ik hem morgen binnen………:wink:

Bijdrager
    ronald

Jawel. Vandaag binnen gekregen.

Ierland, Zurich en wat dies meer zij.
    Niet wijs te worden uit een en ander.
    Was gewoon pakketpost met verzenddatum 24 oktober.
    Vreemd, zeer vreemd.
    Bij onbestelbaar dan dient het met priority naar PP Swiss Post Zurich te gaan.

Zou het daar vandaan komen?

Maar goed, geen doos. Cd’s en boekje. Doosje is blijkbaar voorbehouden aan hen die € 149 betalen en geen upgrade hebben aangeschaft.

Ach ja, € 100 voor een doosje is wel erg veel.

Nu eens kijken hoe de installatie verloopt. Op mijn powerbook kies ik voor bijwerken. Ben benieuwd.

Bijdrager
    ronald

Zo, het ging razend snel totdat cd 2wordt gevraagd.

Bijwerken had ik als optie gekozen. Worden verdraaid toch de talen geinstalleerd
    koreaan, chinees etc.
    evenals zeer veel printers

Blijkbaar ziet install niet dat je in osx 10.2 al had gekozen voor taal.
    nu kan ik dus alles weer verwijderen via delocalizer

Kortom, kies aangepast en dan voorkom je deze onzinnige load aan data

29 berichten aan het bekijken - 1 tot 29 (van in totaal 29)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.