6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    basek

iedere dag toegangscode op iPhone 6s intypen?

Beste mensen,

Ik gebruik met veel plezier Touch ID op mijn iPhone 6s maar toch moet ik om de ± 24 uur mijn code intoetsen. Hoe kan dat? Is dat in te stellen ergens?
    Hiervoor had ik een 5s en daar hoefde dat bijna nooit.

Groet,
    Basek

Geblokkeerd
    Anoniem

Start jij je telefoon elke dag opnieuw op?

Bijdrager
    SunKeeper

iOS 9.1: klachten over werking Touch ID

Dit is een iOS-versie terug aan de hand geweest. Eigenlijk bedacht ik mij gisteren nog dat het helemaal niet opgelost is. Dit probleem doet zich nog steeds voor, enige verschil is dat er niet meer bij vermeld staat dat er 48 uur verstreken is.

Meestal gebruik ik mijn iPhone op zaterdagavond niet, slaap op zondag lang uit. Dan verstrijkt er 11 tot 14 uur waarin de iPhone niet ontgrendeld wordt. Na die tijd werkt Touch ID niet voor de eerstvolgende keer unlocken.
    De rest van de week zit er maar hooguit vijf uur tussen (ik werk grotendeels s’nachts) en blijft Touch ID werken.

Bijdrager
    Shmoo

Volgens mij is dit een globale bug of feature..

In de Mac App Store moet ik ook voor elke download mijn wachtwoord intikken sinds ze dat certificaat probleem gehad hebben.

Bijdrager
    basek

@vuurvreter Nee, ik zet hem ‘nooit’ uit en gebruik hem de gehele dag door. Alleen als ik slaap wordt hij uren niet ontgrendeld.

Geblokkeerd
    Anoniem

Oke, succes met de oplossing.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.