11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    GREENSKiN

Iedere dag een ringtone… en dan?

Zoals sommigen van jullie wel weten maak ik iedere dag een iPhone ringtone en plaats die op http://www.aringtoneaday.com. Inmiddels heb ik 1700 abonnees en sta ik in de top 3 NL podcasts volgens de iTunes store. Erg cool:)

Maar dan! Waar zou de site heen moeten? Ik had nooit verwacht dat ’t zo opgepikt zou worden. Ik zat gelijk te denken aan een Digg-achtig concept, waar mensen op ringtones kunnen stemmen en die submitten. Of iets als regelmatig een gast-artiest uitnodigen. Of iets heel anders? Wat vinden jullie?:) Ieder idee is welkom:)

Bijdrager
    dintel

Een tweede podcastfeed waarin de beste ringtone van de dag komt. En dat is dan bepaalt dmv. van stemmen (digg)

Bijdrager
    fnk

Top 10 van meest gebruikte ringtones…..

Tips over het maken van Ringtones…….

Bijdrager
    GREENSKiN

Leuk:) keep it coming:)

Bijdrager
    Joid

Doe er in ieder geval een kleine Google Ad banner in.
    Is geen schande hoor. Voor niets gaat de zon op.

Bijdrager
    Hengheng

Ik heb net een paar ringtones van je beluisterd, het is niet mijn smaak.
    Overigens ben ik dus ook één van die 1700 abonnees.
    Ik weet niet of dat getal wat waard is.

Bijdrager
    Bor

Ik ben ook een abonnee, en ik moet ook zeggen dat het minder leuk is dan ik had verwacht. Er zitten leuke tussen, dat zeker, maar het grootste deel is niet zo denderend.

Moderator
    Strifer

ik vind het erg leuk!

ik ben _geen_ lid, maar heb toch wat dingen gehoord. ik vind mystery bells wel catchy!

– top 10 is leuk
    – ingestuurde ringtone van gebruiker is ook wel leuk
    – tip: wat vrolijkere deuntjes die een breder publiek aanspreken (eerlijkerwijs heb ik niet alles geluisterd, dus wellicht heb ik bij toeval de wat snellere deuntjes te pakken gehad
    – leuk idee, lekker doorgaan!

Bijdrager
    Hengheng

TS moet ook zeker doorgaan, er staan hier ook wel goede tips.
    Het aantal abonnees is echter geen indicatie van de populariteit van een site.

Bijdrager
    apenstaartje

Moet je nog iets doen om die ringtones van de podcast te laten syncen?
    Hij zet ze er maar niet op, terwijl de instelling op sync all ringtones staat. Een custom ringtone van me die ik in Garageband gemaakt heb, zet ie er wel gewoon op.

Bijdrager
    apenstaartje

Ah ik heb wat gevonden: http://www.ringtonefeeder.com/faq.html#q2

Met deze instructie staan ze er wel netjes in. Misschien stond dit al wel op de site maar heb ik het gemist:)

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.