5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    tost

IE voorkeuren telkens opnieuw naar default.. grr..

‘k zit met een vreselijk irritant probleem; de Internet Explorer – voorkeuren worden niet bewaard. Echt niks. Cache settings, geschiedenis, de browser color springt altijd naar “bondi”, en veruit het irritantste van al; homepage is altijd msn.com.:x grrrr…
    Zo kan ik echt m’n sites niet zitten testen!
    Als IE quit en herstart gebeurt het zowiezo, maar soms ook gewoon tussendoor.
    Prefs wegsmijten, IE herinstalleren, allemaal geprobeerd.

Ik heb soms ook in safari dat de dowload-locatie van m’n map ‘downloads’ verspringt naar de standaard, desktop dus. Ook erg irritant.

Dit lijkt me hetzelfde probleem, zegt het iemand iets?
    zit op 10.2.8, IE 5.2.3.

tost

Bijdrager
    Paul

Niet alle problemen herken ik, maar de prefs van IE (geschiedenis etc) is ook bij mij een irritant probleem. Mijn mac draait op 10.2.6. Aan de update zal het ws niet liggen.
    Sorry, ik kan je niet helpen, alleen maar meeleven tonen….:cry:

Paul

Bijdrager
    Dennis002

IE (met toebehoren) verwijderen, IE opnieuw installeren en hierna eerst bevoegdheden herstellen alvorens verder te gaan? Hielp bij mij ooit.

Bijdrager
    tost

dank je, paul, ‘k voel me al veel beter;)
    @dennis; ook merci, ‘k heb dat alles al geprobeerd maar niet in die volgorde, lijkt me een goed idee. dat zal ik morgen eens proberen, ‘k laat nog weten hoe het loopt..

Bijdrager
    tost

(voor als hier iemand een oplossing komt zoeken: )
    ‘k heb ondertussen net een nieuwe HD van 80 gig gekocht, en ‘k ga m’n andere HD zowiezo herpartitioneren, dus ‘k zal ’t nooit weten:)
    Toch bedankt voor de moeite allemaal..

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.