9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Macster

IE op OSX verliest prefs.

:evil: gek wordt ik er van.

Sinds de overgang naar OSX (verlaat door mayor aanpassingen aan bestaande webaplicaties en peperdure updates) verliest IE steeds zijn prefs. Ik maak aanpassingen, brows en ineens verschijnen er weer van die koeienletter en moet ik opnieuw inloggen op fora e.d.

Nou vind ik Safari erg ok maar ik mis daar een paar opties, IE is erg flexibel wat betreft instellingen voor cookies e.d. en die wil ik eigenlijk niet missen. Ik weet al dat het vaker voorkomt en dat de een er wel en de ander er geen last van heeft, maar tot op heden geen oplossing kunnen vinden.

Iemand?

Bijdrager
    Zout

ik haat IE, probeer frirebird of camino eens.

Bijdrager
    tijs

misschien is je harde schijf ongeveer vol … maar dan zou je ook wel problemen moeten hebben bij andere programma’s.

Bijdrager
    Dallau

onwijs gafe signature trouwens. hoe krijg je dat voor elkaar?

Bijdrager
    maceddy

Hehe,

ik stond ook ff te kijken net naar zijn signature!!
    Toch maar ff een afschermer inbouwen denk ik…..

Bijdrager
    Ruben
    ”maceddy”

Toch maar ff een afschermer inbouwen denk ik…..

Wat is er met die signature dan???

Bijdrager
    June

wie gebruik nog in deze tijd IE, firebird is the way to go;)

cool signature ja:D

Bijdrager
    Ruben
    ”maceddy”

ik stond ook ff te kijken net naar zijn signature!!

Alleen weer jammer dat de lullo die het bedacht heeft er weer zonodig geld voor moet hebben, 19 dollar maar liefst voor iets wat je zelf in één nachtje in elkaar kan zetten. Hoezo “ik wil snel geld binnen halen”?:evil:

Ik moet die provider nog even uitzoeken, maar verder kom ik volgens mij al aardig in de richting… Nog een leuk plaatje er omheen maken en een random quotje erin flikkeren en ik heb weer 19 dollar bespaart… EN meer info in mijn onderschrift… “eat your heart out!”.

En als het allemaal een beetje goed werkt gaan we dit even gratis in de aanbieding gooien, laat die danasoft (http://www.danasoft.com) lekker verbranden met zijn snel rijk willen worden!:lol:

Bijdrager
    Deskman

Maar toch, die voorkeuren… Ook last van gehad.
    Dat komt omdat je kennelijk geen eigenaar bent van de voorkeurenfolder van microsoft:
    /Users/Macster/Documents/Microsoft User Data
    Op alles wat daar in zit moet je rechten hebben om in te schrijven en de eigenaar zijn van deze mappen Met ‘get info’ (appeltje-I) kun je die rechten veranderen, als je administrator bent (als het je eigen computer is…), of met een handig programmaatje als BatChmod

Let wel op wat je doet. In de rechten van je m$ voorkeuren rommelen is niet zo erg, maar in het algemeen is spelen met je rechten ‘potentially dangerous’ Je kunt met een beetje pech jezelf opsluiten en de sleutel weggooien, om het zo maar eens te zeggen.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.