7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    martijnG

IE ellende

[code:1:e1566abeb2]______________________
    | | | | |
    | | | | |
    | P | T1 | | T2 |
    | | | | |
    |_____ | |_____|
    | | |
    | | |

P = plaatje
    T1 = tekst blok
    T2 = extra info
    [/code:1:e1566abeb2]

Ik ben bezig met: http://you.getmyip.com , maar ik krijg het niet voor elkaar in IE ( windows ) om het plaatje goed binnen T1 te krijgen…

Heeft er iemand Goede aanwijzigen om dit voor elkaar te krijgen. ( PS ik gebruik aparte stylesheets voor IE )

Alvast bedankt

Bijdrager
    tennapel

Float het plaatje binnen het blok. Mocht T1 korter zijn dan P, dan kan je de float afsluiten middels volgende truc:

http://www.positioniseverything.net/easyclearing.html

Bijdrager
    martijnG

Kga in iedereval je URL bestuderen, want ik snap zowieso niet zo veel van het floaten etc in IE.
    Als ik dit snap, zal het al wel een stuk makkelijker worden.

De content op die page, kan door de gebruiker zelf worden aangepast ( in tinyMCE ), dus weet ik nooit of een plaatje links of rehts gefloat moet worden.

Dit is eventueel met regular expressions weer opte lossen…

Bedank in iedergeval voor je URL, ( Studie Time )

Bijdrager
    macetaria

met die link zou het zeer moeten lukken. Het komt er op neer een extra div te gebruiken.

Bijdrager
    martijnG

Yep, ik heb die Link door genomen en het is me gelukt om om IE ook werkend te krijgen zoals hij eruit hoort te zien.

Bedankt

Bijdrager
    tennapel
    ”macetaria”

met die link zou het zeer moeten lukken. Het komt er op neer een extra div te gebruiken.

Mis ik iets? De grap is volgens mij juist dat je GEEN extra div nodig hebt…

Bijdrager
    macetaria

sorry tennapel, ik zou m’n postings beter wat nalezen, Geen extra div gebruiken moest het zijn. (Ik heb m’n originele post maar niet aangepast zodat iedereen duidelijk kan zien waar het hier allemaal over gaat.)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.