5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    RJM

iDVD5 niet met externe brander?

Ben nu de draad letterlijk en figuurlijk kwijt.
    Uit de verschillende draadjes blijkt volgens mij dat iDVD5 niet is te installeren
    als je geen interne DVD-brander hebt. Ik heb een externe Lacie DVD DL brander (NEC)
    en inderdaad, vanuit iLife05 wordt iDVD5 niet geïnstalleerd. Is er een omweg, een detour, een slimmigheidje te bedenken?

Ik weet dat het forum vol staat met vergelijkbare draadjes, maar nog geen eensluidende antwoorden gevonden. Vanuit de krochten van menselijke i-Ellende, help a.u.b.!

dank alvast…

Bijdrager
    TonE
    Bijdrager
    Xserve

kheb iDVD op mijn Mac mini staan… ZONDER DVD BRANDER.

kheb bovendien mijn iLife ’04 (stond er op voorge├»nstalleerd) upgedate naar iLife ’05, nog is iDVD ge├»nstalleerd.

maar probeer eens naar extra software te kijken op je installatiedvd, stond iDVD ook dacht ik

Bijdrager
    osx

Idvd5 wordt geleverd bij Ilife 05 en is dus gewoon te installeren al heb je geen superdrive of externe
    dvd brander, je moet wel een interne of externe dvd -speler hebben , want Idvd5 staat op een Dvd.
    Op de life05 cd staat idvd5 niet op ( is te groot) Je moet dus de ilife dvd installeren.
    Als je daarna de lacie driver, staat op je cd die bij de Lacie-dvd-rw is geleverd. Of gewoon even de laatse versie downloaden. Kun je direct
    vanuit finder idvd, itunes, iphoto, dvd’s op je externe Lacie branden, dit werkt perfect.

Bijdrager
    RJM

Bedankt voor de tips! Kan ik weer even vooruit met uitzoeken.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.