5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    bas-macfan

idvd speelt niet af op windows pc

Beste mensen,

Onlangs heb ik een dvd gemaakt met een film uit iMovie. Ook een diavoorstelling met foto’s op gemaakt, prachtig allemaal. Het probleem is enkel dat de in iDvD gebrande schrijfjes het niet doen op windows PC’s. En veel mensen die een DVD van mij hebben kijken hun DVD’s via windows PC’s.

Is er een instelling die ik moet veranderen of is dit een bekend probleem bij iDVD. (ik gebruik de laatste versie).

Groet,

Bas

Bijdrager
    1973

Speelt de dvd wel af op een ‘gewone’ dvdspeler?

Bijdrager
    Djmichel

Een ‘normale’ DVD en die maak je met iDVD draait gewoon op elke DVD redelijke DVD speler.(mits hij geen gefikte DVD slikt, die zitten er ook tussen, meestal de duurdere)

Probeer hem in ieder geval zoals Richard al aan gaf in een normale DVD speler te doen. Als hij het daar wel in doet, probeer dan eens een andere pc. Doet hij het nou niet op twee normale DVD spelers dan ligt de fout bij iDVD en moet je daar in de instellingen kijken.

Bijdrager
    japser909

zucht… :?

is het een dvd – r ?

Bijdrager
    karllaurent
    ”japser909″

is het een dvd – r ?

corrigeer mij als ik het fout heb, maar ik dacht dat dit bij een afspelen van een filmdvd van geen belang was.
    Wel bij het opnemen: daar moet je goed kijken dat je geen dvd- in een dvd+ recorder steekt of andersom, maar eenmaal opgenomen, vervalt dit onderscheid.
    Ik kan in elk geval een film op dvd+ bekijken op mijn oude iMac (bolletje)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.