10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Helen

iDVD – slide show – muziek

Beste lezer,

Ik heb in I-dvd (uit I-life 4.0.1) een diashow gemaakt en voorzien van audio. In de voorvertoning van de diashow draait de muziek gewoon door terwijl de dia’s passeren. Nu de DVD echter is gebrand en in de gewone tv-dvd spelel wordt afgespeeld stopt de muziek steeds even als een andere dia wordt ingelezen voor vertoning. Deze onderbreking doet zich niet voor als de dvd gwoon in de dvd speler van een willekeurige computer wordt afgespeeld.

wie helpt mij?

Bijdrager
    Pasav

Ik heb het zelfde probleem … had alleen nog geen tijd gehad om het probleem voor te leggen …

Is hier een oplossing voor ??

Ook gingen de overlopen niet echt vloeiend …

Mijn mac mag geen probleem zijn …. G5 met 1,5 GB Ram …

Bijdrager
    yabbanoname

DVD speler is de boosdoener. Ik heb t vaker gezien/gehoord (niet op mn eigen dvd-spelers), Philips spelers waren in deze gevallen het probleem.

YO

Bijdrager
    Pasav

ik heb ze geprobeerd in een Philips en twee soorten lenco’s … alle drie een probleem …:(

Bijdrager
    macpro

Ik heb het in een Philips speler ook gemerkt.
    In een Loewe speler geen probleem.

Bijdrager
    pluche

ik maak mijn slideshows van fotos met een programma “Motion Pictures” dat bij Toast 6 zit – met muziek enz; schrijf ze dan weg als mov filmpjes die ik eventueel nog in iMovie of FCP aan elkaar kan zetten met andere overgangen enz
    dan weer in Toast de mov film omzetten naar DVD formaat en wegschrijven
    dat werkt prima en speelt goed op elke speler die ik al getest heb: Panasonics – Pioneer – Thomson en zelfs een 5-6 jaar oude Panasonic 360
    Motion Pictures kan met allerlei formaten werken: jpeg – tiff – psd ….

Bijdrager
    Stefan

Het ligt toch echt aan aan Philips DVD spelers. Ik heb zelf een Aristona (is ook Philips) en mijn buurman een Philips, hierbij heb ik exact hetzelfde probleem.

Bijdrager
    Helen

Ik heb het probleem juist gemerkt in onze Loewe DVDspeler.
    Bij vrienden in de Panasonic (ook Philips) DVDspeler juist weer geen problemen.

(Philips spelers schijnen wel goed om te kunnen gaan met het type +R. En volgens mij brandt ik DVD’s van het type -R.)

Bijdrager
    Stefan

Ik kan met mijn Powerbook zowel + als – branden en heb dus allebei geprobeerd, dit maakt niets uit. Ik heb inmiddels al meer mensen gehoord die problemen hebben met Philips spelers. Ik heb ook een Pioneer DVD-speler en hierbij werkt het allemaal wel goed.

Bijdrager
    macpro
    ”Helen”

Ik heb het probleem juist gemerkt in onze Loewe DVDspeler.

De Loewe Xemix is afkomstig van Philips, dus dat kan dan weer kloppen.
    Ik heb het geprobeerd in een nieuw model Auro en die geeft geen problemen.
    De oude Auro uit de Loewe Systems reeks speelt helemaal geen zelfgebrande DVD’s (-R en -RW) af.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.