7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    wallywally

iDVD met Toast branden?

Ik ben bezig om wat iDVD projecten te maken. Ik stuit alleen op problemen met een externe brander. Kan ik iDVD branden met Toast en zo ja wat voor instellingen moet ik dan gebruiken.

Bijdrager
    macbos

Kijk even hiernaar, werkt bij mij goed, kan met mijn externe DVD brander gewoon Idvd projecten branden.

Bijdrager
    jkazius

Kijk even WAARnaar? :D

Moderator
    unSOUND

Het zal wel over die iDVD hack gaan.

Ik heb hem zelf ook geinstaleerd, het zijn 2 bestandjes, die plaats je in je home folder. Daarna gewoon met iDVD aan de slag, maar in plaats van gewoon op “brand” te klikken, druk je op ctrl en brand tegelijk. Nu kun je kiezen welke brander je gebruikt, of je kunt zelfs een disk-image laten maken. Ideaal als je op een machine zonder DVD brander al wat voorbereiding wil doen…

Ik heb de mijne even on-line gezet… klik hier

Bijdrager
    teddibeer
    ”unSOUND”

Het zal wel over die iDVD hack gaan.

Ik heb hem zelf ook geinstaleerd, het zijn 2 bestandjes, die plaats je in je home folder. Daarna gewoon met iDVD aan de slag, maar in plaats van gewoon op “brand” te klikken, druk je op ctrl en brand tegelijk. Nu kun je kiezen welke brander je gebruikt, of je kunt zelfs een disk-image laten maken. Ideaal als je op een machine zonder DVD brander al wat voorbereiding wil doen…

Ik heb de mijne even on-line gezet… klik hier

Dank u. Ik zat met hetzelfde probleem…omdat iDVD mijn LaCie externe brander niet ondersteunt.

Bijdrager
    wallywally

Thx voor de reacties…. Ik kan idd mijn brander kiezen alleen volgen probleem dient zich aan: iDVD stopt gelijk mee. Iemand hier toevallig nog wat tips of oplossingen voor.

Moderator
    unSOUND

O ja, nog een kleine verduidelijking:

druk eerst gewoon op de brand-knop rechtsonderin,
    zodat het oplichtende brand-icoon zichtbaar wordt.,
    en daar druk je dan op met ctrl ingedrukt..

<edit>
    Dit gaat niet over die storing van Wally, die heb ik zelf nog niet gehad…
    </edit>

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.