5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    sedikit

iDVD met Lacie D2 externe brander?

Het antwoord op de volgende vraag niet exact beantwoord gevonden met de zoek-functie:

Ik heb een iMac flatpanel( halve bol) met een combo-drive( wel dvd lezen maar niet branden), Nu zie ik dat iDVD geen “superdrive” signaleert (wat dus klopt). Maar ik heb onlangs een Lacie D2 externe brander aangesloten, met allerlei “super” specificaties. Kan die dan niet als “superdrive” gesignaleerd worden door iDVD, en zo ja, hoe leid ik dan iDVD daar naar toe? Alvast bedankt.

Bijdrager
    PeterK

Nee dat lukt niet, wat wel gaat is je dvd project wegschrijven als diskimage en die vervolgens op je externe brander branden.
    Met de bijgeleverde crack can LaCie kun je overigens wel direct naar iTunes en iPhoto branden op DVD.

Bijdrager
    TonE
    Bijdrager
    osx

Nou dat lukt prima hier op een emac met lacie d2 dvd-rw.
    Installeer de lacie software ( driver) en je kunt gewoon rechtstreeks branden vanuit Idvd5, itunes,
    iphoto, finder, de drive werkt dan precies zo als de interne superdrive.

Bijdrager
    sedikit

Ik heb “patchburn” ge├»nstalleerd, en verdomd, ik krijg nu niet meer het (beledigende!!) venstertje dat ik geen “superdrive” zou hebben.Ik neem aan dat alles nu zou werken. Idereen bedankt voor de moeite.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.