4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Panthertje

iDVD installeren

hallo mede-maccers

Het is mogelijk (volgens)zeggen om iDVD te installeren zonder superdrive
    maar dan moet je wel het PKG bestand hebben:mrgreen:
    Deze integenstelling tot iDVD 3 werkt wel, helaas geeft iDVD 3 (aangeschaft iLife), maar kan niet branden met externe LaCie brander (pioneer 106D loopwerk)

mijn is, kun je zelf pkg bestanden maken? net als dat je via stuffit iets inpakt!

Zo nee, zijn er nog andere mogelijkheden om het aan de gang te krijgen dan hoor ik graag

bedankt

Bijdrager
    Panthertje

niemand die me kan helpen :cry:

Bijdrager
    Steves lovechild

Al heel vaak besproken op dit forum: iDVD 3 kijkt of er een INTERNE DVD brander aanwezig is. Zo niet dan gaat het feest niet door. Het via foefjes installeren van iDVD heeft dan ook geen enkele zin. Voor iDVD 2 is er een patch geweest die het starten van het programma mogelijk maakt zonder DVD brander. Maar branden: Niet dus…Wil je extern DVD’s branden dan zijn er alternatieven:b.v. DVD Studio Pro 2 en Toast 6. De eerste is top. De tweede zeer matig v.w.b. DVD’s. En nog bugs.

Bijdrager
    Panthertje
    ”Steve’s

Voor iDVD 2 is er een patch geweest die het starten van het programma mogelijk maakt zonder DVD brander. Maar branden: Niet dus….

dank je Steve

Nou dat is het h’m juist iDVD 2 werkt wel, installeren met behulp van pacifist dan gaat het goed, maar het probleem is dat ik geen pkg.bestand van iDVD 2 hebt zoals ik al eerder aangaf, branden gaat zelfs, wat in iDVD 3 niet lukt.

Misschien als iemand me aan een pkg bestandje van iDVD2 kan helpen waar ik het halen kan zou ik ook zeer geholpen zijn.

wie o wie

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.