6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    stan

iDVD geeft brand fout.

Ik heb met iMovie een film gemaakt en toen met iDVD daarvoor een menu. Maar als ik wil branden gaat alles goed tot hij ij het einde is van multiplexeren en branden. Hij geeft dan een mediafout aan. Ik heb het nu al voor de 2de kee geprobeert maar het lukt maar niet. Wat moet ik doen

Bijdrager
    First Edit

hoi stan,

heb zelf geen dvd-brander in m’n powerbook, maar meende hier ooit iets gelezen te hebben over bepaalde merken dvd’s…. even zoeken…. ja, hier!

hoop dat je hier wat aan hebt, anders hoop ik dat iemand anders je beter kan helpen!

Geblokkeerd
    Anoniem

Wrsl moet je een DVD-R schijf gebruiken, en heb je nu een +R gebruikt.

Kijk even in de info van je brander, daarmoet staan welk soort schijven het apparaat aankan.

Bijdrager
    Jan Schipper

Heb ook een brand probleem, heb nieuwe G5, heeft wel een paar DVD’s gebrand maar bij de laatste brandsessies krijg ik de melding (#-34506), krijg alleen deze melding als ik van iPhoto een dia-voorstelling heb doorgestuurd naar iDVD en daarna gebrand, als ik vanuit iMovie brand doet hij het goed, weet iemand van dit probleem.:(

Bijdrager
    Jan Schipper

Reageer even op mijn eigen bericht i.v.m. (#-34506) brand probleem, heb inmiddels iLife6, kan nu weer branden hoop dat het probleem hiermee opgelost is.

Jan Schipper:D

Bijdrager
    Mac Hammer Fan

Persoonlijk save ik mijn DVds altijd eerst als een disk image vooraleer ze te branden.
    Voor het geval er iets verkeerd gaat is dat achteraf een hoop tijd gespaard…

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.