8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Ricardo95

iDVD foutmelding

Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met iDVD, namelijk probeer ik een dvd te branden maar dit lukt niet.
    Bij het coderen krijg ik de volgende foutmelding:

Weet iemand wat ik er aan kan doen? Het gaat iedere keer aan het einde fout, nog net tijdens het coderen van de audio of net daarna zelfs.
    Heb zowel .mov als .mp4 bestanden geprobeerd, heb geen idee wat ik moet en hoe ik dit oplos.

Kan iemand me helpen?

Bijdrager
    SvS

Enige wat ik kan bedenken is:
    Voldoende geheugen vrij?

Bijdrager
    csteelooper

Welke versie van OS X draai je? Bij mij (Yosemite) werkt alles nog prima.

Bijdrager
    Ricardo95

Als het goed is is er zeker genoeg geheugen vrij. Draai de nieuwste OSX als het goed is. Kan momenteel niet bij de machine waar het om gaat dus kan het even niet nakijken

Bijdrager
    SunKeeper

El Capitan zou ook prima compatible zijn: http://roaringapps.com/app/idvd

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

QuickTime 7 en de benodigde QuickTime Components opnieuw installeren misschien? Kijk ook eens in Console.app wat voor foutmelding iDVD precies geeft.

Bijdrager
    Ricardo95

Heb in de console gekeken, het is iets met het geluid maar geen idee hoe ik het op moet lossen.

Bijdrager
    csteelooper

Uhm… Zo te zien is het antwoord op je vraag: niet. Er wordt gebruik gemaakt van een de Carbon Component Manager; in dit geval om Audio Units (zeg maar ‘geluidseffecten en degelijke’ te gebruiken. Probleem is dat de CCM niet meer zal worden ondersteund in de toekomst… Dat ga je dus niet meer oplossen. Rest nu nog de vraag of deze melding wel écht de melding is die bij je feitelijke probleem hoort; immers: ondersteuning voor de CCM zal in de toekomst worden verwijderd. Dat zou betekenen dat het nu nog wel kan; developers krijgen de melding om zich voor te bereiden op een nieuwe manier van werken.

Feit blijft echter dat je nu al problemen ervaart. Als de melding wel daarmee samenhangt, ben je er klaar mee. Je zult het dan in ieder geval niet zelf werkend krijgen.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.