7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Erwin vd Leeden

idvd en breedbeeld project, verkeerde verhoudingen op tv

Als ik een breedbeeld menu gebruik in idvd (muur met boekenplankjes) en deze brand op dvd dan snijt de tv (4:3) twee stukken van de zijkant af en kan ik het menu niet meer goed lezen. De breedbeeld tv daarintegen snijt aan de boven en onderzijde een stuk van de weergave af. Als ik de dvd inlaad op mijn mac met dvd player dan opent hij het menu in breedbeeld alleen wat uitgetrokken, na het afspelen van het filmpje keert dvd player terug en geeft het menu perfect weer. Ik kan in de voorkeuren niks vinden wat verkeerd staat en zit een beetje met de handen in het haar. Ik wil namelijk persee dit menu gebruiken. Weet iemand raad of herkennen jullie mijn probleem? Alvast bedankt.

Bijdrager
    Turbanus

Als je even bij video zoekt hier, dan vind je genoeg opmerkingen.

Bijdrager
    Erwin vd Leeden

beste turbanus, voordat ik deze vraag heb gepost had ik al gezocht op het forum naar een passende oplossing. Na jou reactie heb ik dit nogmaals gedaan, maar vind geen antwoorden. Misschien kun jij me naar enkele threats verwijzen?

Bijdrager
    Turbanus

Gewoon met iLife 4 maken, heb je nergens last van.

Bijdrager
    Erwin vd Leeden

Dat slaat toch nergens op. Ik gebruik ilife 06. Ik hoop dat er iemand is met een oplossing

Bijdrager
    Turbanus

Slaat helemaal nergens op…. doe je best maar met die HD-iLifes. Eindkwaliteit van 04 is gewoon veel beter.

Bijdrager
    Erwin vd Leeden

begrijp me niet verkeerd, ik waardeer je hulp. Maar zoals je in mijn eerste bericht kunt lezen ben ik genoodzaakt om dit breedbeeld menu te gebruiken.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.