3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    mvagh

iDVD brandt DVD+R DL niet goed (?)

Hallo allemaal,

Mijn eerste post in dit Mac forum – vooral omdat ik tot nu toe geen problemen met m’n Mac heb gehad. Maar nu wel: regelmatig al DVD’s aangemaakt met iDVD met iMOVIE films er op. Nooit problemen mee gehad (DVD-RW). Nu was de film te groot en moest ik een 8GB +R DL gebruiken. Helaas, op de Mac wordt de DVD keurig afgespeeld, maar op de “gewone” DVD speler niet. Wat ik ook heb geprobeerd, niets heeft geholpen. Iemand enig idee?

Overigens, als ik de DVD open in de Finder, dan zie ik 2 mappen (AUDIO_TS en VIDEO_TS, beiden leeg). Lijkt dat op een schijfkopie i.p.v. een DVD format film? Als dat zo is, hoe moet ik dat dan instellen??

iMac G5 met SuperDrive, OS X 10.4.7, iDVD 5.0.1 (626), Philips DVD+R DL discs en een zeer recente Panasonic DVD/HDD recorder.

Vast ebdankt voor de hulp & groet,

Michiel

Bijdrager
    Steff
    ”mvagh”

Mijn eerste post in dit Mac forum – vooral omdat ik tot nu toe geen problemen met m’n Mac heb gehad. Maar nu wel: regelmatig al DVD’s aangemaakt met iDVD met iMOVIE films er op. Nooit problemen mee gehad (DVD-RW). Nu was de film te groot en moest ik een 8GB +R DL gebruiken. Helaas, op de Mac wordt de DVD keurig afgespeeld, maar op de “gewone” DVD speler niet. Wat ik ook heb geprobeerd, niets heeft geholpen. Iemand enig idee?

Ondersteund je DVD speler een dual layer DVD?:|

Bijdrager
    DK master

Elke film die je huurt of koopt is Dual Layer;) , dus lijkt me wel:)

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.