15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    lekzicht

Idvd

nu wil ik wat cd en dvd branden, dus ik dacht ik kijk even met welk programma, ik dacht toen aan Idvd. Maar hoe kom ik aan deze software het zal wel suf zijn maar ik kan het nergens vinden. Op de website van apple staat wel de update , maar kan de originele software niet vinden. (hoop dat dit de juiste groep is)

Bijdrager
    computer space

Sorry mag ik vragen waarom je nog een DVD wilt branden? Voor video is het een volstrekt idioot en achterhaald medium.
    Mocht het voor data zijn, kijk dan eens naar het programma Brand.

Bijdrager
    KarelWillem

iDVD wordt niet meer verkocht (en of ondersteund) door Apple.

Het wordt dan ook niet meer met nieuwe Macs meegeleverd.

Wil je een DVD branden dan kun je bijvoorbeeld ‘Brand’ gebruiken, of ‘Toast Titanium’.

Bijdrager
    lekzicht

Dank voor het antwoord KarelWillem, ik ga t bekijken.

tja en waarom branden, voor bij voorbeeld een cd cursus Frans die in van de bibliotheek heb gedownload en wil branden voor in de auto, zo zijn er nog wat mogelijk heden te bedenken.

Bijdrager
    lekzicht

Computer space uiteraard ook dank

Bijdrager
    KarelWillem
    lekzicht op 06 oktober 2013

…. voor bij voorbeeld een cd cursus Frans die in van de bibliotheek heb gedownload en wil branden voor in de auto…

Daar heb je geen iDVD voor nodig.

Dat doe je gewoon vanuit iTunes. Importeren > Branden.

Bijdrager
    lekzicht

o oke, werkt dat ook met films?

Bijdrager
    KarelWillem

Een ‘cd cursus Frans’ voor in de auto is geen film toch?:)

Bijdrager
    lekzicht

hahha nee maar als we op vakantie gaan hebben we zo,n ouderwetse dvd speler voor in de auto, ja het bestaat echt nog.

Bijdrager
    KarelWillem

:)

Film vanuit iTunes op DVD branden kan i.d.d. niet.
    Maar het gratis ‘Brand’ is daar prima voor geschikt.

Bijdrager
    lekzicht

:)

Bijdrager
    Atjous

Toch jammer dat iDVD niet meer wordt geleverd. Ik heb er heel wat leuke dvd’tjes met al of niet kazige thema’s mee gemaakt.

Geblokkeerd
    Bento

Het almachtige apple bepaalt voor ons wel even dat we geen DVD’s meer moeten gebruiken.

Bijdrager
    hatolex

Vreemde opvatting, maar ja, Bento.

Bijdrager
    Twan67

Gewoon Ilife 11 kopen, kosten zijn laag nu… Idvd werkt perfect op OX 10.9… Idvd Niet downloaden want dan krijg je alleen rotzooi. Met migreren lukte mij het niet, dus via marktplaats Ilife 11 aangeschaft 5 euro. Jammer dat Apple Idvd en Iweb niet meer ondersteund. Ik gebruik het nog veel en met plezier.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.