9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    dams1

iDisk werkt zeer traag

Ik heb het gevoel dat sinds de laatste update de idisk versie slecht werkt. Vroeger sleepte ik een map erheen en werd alles locaal opgeslagen, vervolgens op de achtergrond werd het met de cloud gesynced. Nu duurt het uren; erg traag en vaak geeft hij foutmelding-36 (?)
    Weet iemand wat dit is of hebben meer dit?

Bijdrager
    Hansi2124

Google al geprobeerd?
    Misschien kom je uit de voeten met één van de berichten die daar staan….

Bijdrager
    ernst.

@ts: je vertelt niks nieuws,en ga voor DropBox en je praat niet eens meer over iDisk oid.

Moderator
    unSOUND

De Finder gebruikt een andere techniek dan bijvoorbeeld een programma als Transmit, bij Transmit gaat het uploaden naar de iDisk veel sneller, EN stabieler…

Bijdrager
    dams1

waar kan ik in eenvoudig NL lezen hoe ik dit moet gebruiken. Als eenvoudige eindgebruiker snap ik er niets van. Kan ik dat de communicatie met mobile me ook versnellen? Ik las dat mobile me met een webDAV werkt? Voor mij is dit wel veel adacredaba vrees ik….. Wie weet een goede site voor hulp?

Bijdrager
    michelvdb

Al aan Wikipedia gedacht?

Bijdrager
    Pieterr

@dams1: Wat wil je precies weten?

Hier een website waar iets over WebDAV wordt uitgelegd.

Bijdrager
    dams1

Wat ik wil weten? eerlijk gezegd een handleiding war ik bv kan lezen hoe ik de FTP server name van mobile me kan vinden, welk wachtwoord ze bedoelen en gewoon een praktische handleiding. Ook in de handleiding van terminal wordt al zoveel voorkennis verwacht. Ook wiki vertelt wel over FTP, marr voor mij veel te globaal. Ik wil eigenlijk een installatie handleiding….

Bijdrager
    Pieterr

MobileMe iDisk heeft geen FTP support. Er zijn wel een aantal programma’s (Transmit, Cyberduck) die een snellere WebDAV support bieden dan die van Apple zelf.

Heb je al een keer Transmit geprobeerd? Dat biedt directe support voor toegang tot je iDisk bestanden. Meer dan je Mobileme naam en password hoef je niet in te geven. Je kunt Transmit 7 dagen gratis proberen (“trial versie”).

http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=867228

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.