7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Maurice

iDevices synchroniseren en updaten via een USB hub

Beste omt’ers, ik heb een vraagje.

Zou het veel uitmaken of dat je een iDevice op je Mac rechtstreeks of via een powered USB hub aansluit?
    Kan dat problemen geven? Want mijn Mac heeft maar twee USB poorten, dus is dat de ideale oplossing.

Ook heb ik mijn iTunes bibliotheek op een externe schijf staan die ook op die powered USB hub is aangesloten.

Dus, kortom, kan dit allemaal problemen geven als je gaat synchroniseren en updaten???

Ik hoor het graag!:D

Bijdrager
    sedikit

Ik sluit mijn iPad aan op een USB-hub (Sitecom) die “powered” is. Op dezelfde USB-hub zit mijn toetsenbord en mijn printer. Geen enkel probleem! Je kunt gewoon zoiets straffeloos proberen hoor! Of……

Bijdrager
    Maurice

Ik weet dat ik het kan proberen:P Maar mijn angst is dat er dan bijvoorbeeld tijdens het updaten iets verkeerd gaat:( En dat was dus de vraag, zou er dan iets verkeerd kunnen gaan?

Bijdrager
    sedikit

(Wat versta je onder “bibliotheek”? Je hele muziekcollectie?) Start het programma iTunes. Als je b.v. de iPad aansluit op die USB-hub, en je opent je iTunes, dan zou je (b.v.) iPad te zien moeten zijn in de linker kolom (screenshot). Is dat het geval, kun je toch gewoon updaten? Ik zou niet weten wat er fout zou kunnen gaan.

Bijdrager
    Maurice

Nee, heel mijn iTunes bibliotheek! Met apps, muziek, films e.d. iTunes Library.itl weet je wel.

En dat draait ook vanaf een powered USB hub.

Ik weet het niet hoor…

Ik hoop op meer reacties.:(

Bijdrager
    sedikit

Het is wel bijzonder(vreemd) dat je dus de gehele iTunes op een externe HD hebt gezet. Je muziek-collectie kan ik nog begrijpen…Staat op je computer ook dit niet in je thuismap/Muziek/iTunes ?:

Zo niet: hoe update je dan apps? Ik neem aan dat je dat wel hebt gedaan.
    Start nou eens gewoon je iTunes op van de externe HD. Sluit vervolgens je iDevice aan, en kijk of je iTunes je iDevice herkent. Zo ja: updaten! Tenzij er een boeing op je computer valt, de computer in brand vliegt o.i.d. Het zal wat langzamer gaan omdat het moet gebeuren op je externe HD.
    Verder geef ik het dan maar op!

Bijdrager
    Maurice

Mooi, dan ga ik het eens proberen zo. Nog bedankt!
    Topic kan dicht!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.