10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Rw1

Idevice 's nachts aanlaten

Ik ben in het bezit van een iPhone 4s en een iPad pro 9,7 inch. Ik ben gewend om ze snachts uit te zetten en ’s ochtends weer aan, maar vooral bij de 4s duurt het opstarten erg lang. Dus mijn vraag was of ze niet onnodig slijten als je ze ’s nachts aan laat staan. Bovendien kan ik ze ook ‘ s nachts opladen.

Bijdrager
    bcgraaf

Ik laat al mijn  apparaten aanstaan. vooral de mobiele apparaten (lees Iphone iPad) zodat deze een back up kunnen maken s’nachts.

Bijdrager
    DosEquis

Serieus dude… Waarom doe je dat? Die dingen zijn ervoor gemaakt om aan te laten staan!

Bijdrager
    Domtoren

Ik kan geen enkele goede reden bedenken om ze uit te zetten. Het enige wat er aan kan sluiten zijn de knoppen dus lekker aan laten staan.

Opladen kan ook als ze uit staan. Moet je wel eerst de lader aansluiten en dan uitzetten.

Bijdrager
    Domtoren

Op je iPhone kun je de “do not disturb” aanzetten. Dan kun je instellen dat je ’s nachts alleen maar gebeld kunt worden door een beperkte groep contacten.

Bijdrager
    Rw1

Ik zette ze uit omdat de straling niet goed voor je is als je slaapt. Ik neem aan dat vliegtuigmodus het zelfde effect heeft?

Bijdrager
    KarelWillem

Zolang je hem niet bovenop je hoofd plakt als je slaapt, doet die straling helemaal niets.

Bijdrager
    Nautdeapplefan

Straling ontkom je niet aan, Nederland heeft maar een paar punten waar je geen signaal ontvangt. Gewoon lekker aan laten staan, er gebeurt niet zo veel.

Bijdrager
    makasa

Als je bang voor straling bent dan moet ’s nachts ook je slaapkamer spanningsloos maken. Dat is namelijk ook een stralingsbron. Zet je je wifi ook uit dan? Straling van een iDevice is beperkt en neem af met de afstand tot de macht 3. Moet je een kooi van Faraday om je bed bouwen als het echt een probleem is.

Inactief
    Anoniem

Chuck had er ook een beetje last van:-D

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.