6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Obi

ideetje voor sticky topic in de OS sectie van het forum

hi,

het volgende.ideetje..
    Misschien is het handig om als Apple een systeem software update uitbrengt een sticky te maken in de OS sectie voor die update. In het sticky draadje kunnen alle evt problemen/oplossingen opmerkingen ed geplaatst worden. Op het moment dat Apple een nieuwe update uitbrengt, kan het sticky draadje van de vorige update niet-sticky worden gemaakt en een nieuw sticky draadje voor de volgende update aangemaakt worden.

Op deze manier blijven perikelen mbt een update altijd in 1 draadje, en is het makkelijker terug te vinden…

obi

Bijdrager
    solutions

Mooi gesproken voor een 100-jarige. Ik ben erg voor.

Bijdrager
    Lutjemac

Dit zou ik ook zeer op prijs stellen!

Ik hoop dat dat er snel komt.

mvg Lutjemac

Bijdrager
    vogel

Goed idee! Scheelt weer een zooi topics.

Bijdrager
    WouterReyntjens

Zou het niet goed zijn dat we het sticky uitbereiden naar de meest gebruikte programma’s?
    Zoals office, macosx (natuurlijk),ilife,iwork en photoshop,..

Wat vinden jullie hiervan?
    http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=88050&sid=429b188cdb75c4a5f9d190e07eb4a9f2

Ik heb voorlopig enkel ilife en macosx in dit topic gezet, ik zal het voorlopig openzetten zodat jullie nog updates kunnen toevoegen.Dan zet ik het in de eerste post erbij zodat het nog overzichtelijk blijft

Bijdrager
    knippie

Sinds de laatste update heb ik diversen problemen met Safari, bv op de site van multikabel staan, ipv teksten, het Quicktime logo. (als ik met firefox naar deze site ga is dat niet zo)
    Ik heb Quicktime verwijderd, prullenbak geleegd, opnieuw opgestart, Dan zou Quicktime toch weg moeten zijn? Ik wil na de opstart Quicktime opnieuw installeren, maar al mijn schijven weigeren dat, omdat er al een nieuwere versie opstaat. (wel in de prullenbak gegooid) Ik ben naar de Applesite gegaan om een nieuwe quicktime te downloaden, maar zodra ik op de site van Apple quicktime aan klik vliegt safari eruit. (bij andere items op de Applesite niet) Alles in mijn bibliotheken van quicktime heb ik verwijderd, zonder resultaat.
    Is er iemand die dit al eens heeft meegemaakt, en er een oplossing voor heeft gevonden?

iMac g5 2005 quicktime pro

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.