15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:

Bijdrager
    Kleintje

Idee? Of bestaat het al….iTunes besturen via Yahoo of MSN.

Ok…stel je hebt vrienden met ongeveer de zelfde iTunes…dan zou het cool zijn om hetzelfde te luisteren als je aan het Yahooen bent ofzo.

Bestaat dit al of heb ik net wat geweldigs uitgevonden? (rent nu naar het pattentenburo….)

Bijdrager
    Kleintje

Mmm, lees het nu terug…vrij verwarend berichtje.

Dus je hebt ongeveer dezelfde muziek in je iTunes bedoel ik dus.

Bijdrager
    KarelWillem

Is dat cool? Vind het juist heerlijk dat ik zelf kan bepalen wat ik luister en dat dat vaak wat anders is dan dat mijn vrienden luisteren.

Zet anders gewoon Radio 3 op onder het Yahooen (wat is dat trouwens?), dan heb je ook allemaal dezelfde muziek.

Overigens werkt het op een bepaalde verwarrende manier bij ons ook wel eens zo.
    Tijdens iChat: ‘Hee, wat luister je nu?’. ‘Oh, dat is After Crying. Hebben?’

En dan pompen we de CD even over. :D

Bijdrager
    Kleintje

Ehhhh, is in Ausland….

Lijkt me wel een leuke app.

Bijdrager
    Yaris

Ik zie er ook de fun niet van in. :?

Bijdrager
    Kleintje

Ben nu met een vriendin aan het chatten. Ze ziet wel wat ik afspeel. En we hebben het over de muziek. Maar zij moet het handmatig opzoeken. Een link tussen de twee stukjes software zou handig zijn,.

Zijn zoveel apps die niet echt nuttig zijn maar voor sommige leuk:D

Bijdrager
    Yaris

Kan inderdaad handig zijn als je toevallig over muziek aan het chatten bent, maar in andere gevallen lijkt het me eerder storend te werken als je bijvoorbeeld een andere smaak hebt zoals KarelWillem al aanhaalde.

Bijdrager
    Kleintje

Apss kan je toch aan en uit zetten.

Bijdrager
    KarelWillem

Enfin, dat zal niet gebeuren hè. I.v.m. de DRM op de muziek zal Apple (en waarschijnlijke een andere softwarebouwer) dit in i.i.g. niet over het net gaan ondersteunen.

Zoiets heeft héél even in iTunes gezeten, maar is er in latere versies gauw uit gesloopt.
    Uitwisselen van muziek werd zo wel heel eenvoudig nml.

Is ook redelijk lastig uit te voeren. Wiens muziek moet nu gaan spelen op de comps.
    Die van jou, of die van haar?

Bovendien is twee letters aanklikken in iTunes meestal al voldoende om het juiste nummer te vinden.
    De zin ontgaat me dus een beetje.

Bijdrager
    Yaris
    ”KarelWillem”

Bovendien is twee letters aanklikken in iTunes meestal al voldoende om het juiste nummer te vinden.

Dat werkt natuurlijk alleen als beide personen dezelfde muziek in hun iTunes hebben staan.

Bijdrager
    KarelWillem

Ja, dat is zo. Maar op een andere manier gaat het ook niet werken.
    Omdat je dan dus eigenlijk een beetje illegaal bezig gaat zijn.
    Als iemand jouw muziek kan horen, kan het ook gekopieerd, opgenomen, etc,. worden.

Daar wil niemand zijn vingers aan branden.

Bijdrager
    Kleintje

Nee nee, dat bedoel ik niet.

Stel je hebt (grotendeels) dezelfde muziek. In Yahoo kan je laten zien wat je op dat moment speelt. In sommige situaties zou het leuk zijn om te laten horen ook. Maar dus niet fysiek jouw bestanden maar de bestanden die op die Mac staan. En natuurlijk kan je zelf gaan zoeken maar das toch minder leuk.

Een soort afstandbediening via Yahoo/MSN/etc ect.

Bijdrager
    macxx

Hm, ik denk niet dat het zeer practisch is, ik heb er geen behoefte aan om mensen dezelfde muziek te laten luisteren, dan kan je net zo goed skypen/ichatten/wat dan ook.:)

Bijdrager
    Yaris
    ”Kleintje”

In Yahoo kan je laten zien wat je op dat moment speelt.

Dat kun je op dit forum ook hoor, zonder Yahoo: het Wat luister je nu? topic.

Bijdrager
    Kleintje

Laat maar. Jullie snappen me niet :cry:

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.