7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    demandiebakt

ideal i.c.m. Kruidvat fotoservice

goedenmorgen mensen,

ik heb het forum doorzocht maar enkel oude topics over de kruidvat fotoservice kunnen vinden en dus een nieuwe vraag/oproep.
    kruidvat heeft hun software herschreven voor leopard en helemaal vernieuwd. zijn er al meer mensen die hier mee werken? en zo ja hoe bevalt het?
    het bestellen van foto’s die vervolgens worden afgeleverd bij het dichtbijzijnde filiaal van kruidvat werkt in ieder geval prima maar het bestellen online met iDeal gaat bij mij mis.
    de laatste fase van de bestelling loopt in de soep als je je bank kiest en je de betaling met iDeal wilt starten.
    hebben er meer mensen last van dit probleem?
    verder werkt de software aardig en zijn er al een stuk minder foutmeldingen en problemen voor zover ik kan zien.
    enfin, voor de mensen die deze software nog niet hadden opgemerkt, bij deze.

klik voor downloadpagina

Bijdrager
    MacSjon

Kies je toevallig voor Rabobank? De Rabo site geeft namelijk problemen op safari. Een oplossing kan zijn dat je Firefox gebruikt voor de betaling met iDeal…

Bijdrager
    demandiebakt

ja dat weet ik al, maar de standaard browser is firefox en het gaat al mis voordat je naar de site gaat, dus in het programma zelf..

Bijdrager
    recoiller

Laatste keer dat ik het gebruikte was rond kerst, zal wel nog de oude site zijn geweest. Ik heb ING (postbank) en firefox, werkte perfect.

Bijdrager
    MacSjon
    ”demandiebakt”

ja dat weet ik al, maar de standaard browser is firefox en het gaat al mis voordat je naar de site gaat, dus in het programma zelf..

Dan zal mijn oplossing niet helpen nee. Heb je geen andere mogelijkheden om te betalen?

Bijdrager
    demandiebakt

ja dat ga ik proberen, maar het leek zo goed te gaan met de nieuwe software, helaas te vroeg gejuigd.

edit : Hoezee, met creditcard werkt het gelukkig wel.. op deze manier heeft kruidvat dus betere software geleverd dan de vorige editie, nu alleen de issues met iDeal nog oplossen en het is helemaal top!

Bijdrager
    SANMAS

Ik ben niet bekend met vragen via een forum, maar eens moet de eerste keer zijn:-)

Ik gebruik de software van Kruidvat om een fotoboek te maken, kon zelfs – na overzetten van de foto’s – gewoon aan een boek dat ik met een “gewone” laptop was begonnen verder werken werken op de Macbook.

Tot zover punten voor Kruidvat … nu wil ik heel simpel midden in het boek twee lege pagina’s weggooien of verplaatsen en dat lukt met geen mogelijkheid!

Iemand een idee hoe dat werkt?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.