5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Tjeerd

iDeal en iTunes Music Store

Hallo dames en heren,

Ik heb hulp nodig. Ik ben namelijk van plan om mijn iPod Touch te gaan updaten naar software 2.2.1 (nu nog 1.1.5) en dit kost €7,99. Volgens mij kun je sinds kort gebruik maken van iDeal voor het betalen van producten uit de iTMS. Echter wilt het mij niet lukken want ik eindig constant met dat het venstertje teruggaat naar mijn laatste bezoek aan de iTMS. Dat betekend dat het mij niet lukt om het product aan te schaffen.

Nu zijn er twee bijzonderheidjes aan te merken op mijn account. Namelijk dat 1: Mijn account is aangemaakt met die Coca Cola wincodes (zomer 2007) en ik daardoor geen Creditcard nummer hoefde in te voeren terwijl dit normaal wel moest en 2: Ik dus geen creditcard heb en dus ook geen betalingsgegevens.

Iemand enig idee hoe ik nu aan 2.0 kom? Ik heb echt geen zin om naar de winkel te gaan voor zo’n gift card.

Bijdrager
    macjk

Click & buy is de enige mogelijkheid naast credit card en tegoedkaarten. Maar dat is hier al wel vaker uitgelegd dus als je een account aan wil maken moet je even zoeken

Bijdrager
    Tjeerd

Ach dan maar een jaartje bij m’n leeftijd optellen, geen haan die er naar kraait.

Bijdrager
    Napsju

Zelfs PayPal is in de Nederlandse store nog steeds niet te gebruiken. Dan maar helemaal geen iTMS! :)

Bijdrager
    Yurgen
    ”Tjeerd”

Ik heb echt geen zin om naar de winkel te gaan voor zo’n gift card.

Online bestellen in de Apple Store?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.