5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Mmmarco

ID2 bugje?

Voor het eerst probleem met ID2 tegengekomen:
    Bij kleurgescheiden prints komen er niet 4 platen uit, ook al zit er een FC Photoshop EPS file in de pagina.
    Hoe ken dat nou?
    De foto staat niet ‘werkelijk’ op de pagina maar is onderdeel van een basispagina. Uniek voor deze pagina zijn verschillende elementen (tekst, illu epsjes ed) waar toevallig geen magenta in zit.
    ID2 ‘ziet’ de magenta-plaat vervolgens niet. ‘ID kan deze printopdracht niet verwerken omdat de gekozen pagina deze kleur niet bevat’.

Oplossing?
    1 magenta spatie los op de pagina en ID2 print de hele pagina inclusief basispagina items in FC uit. Ook magenta.

Grappig. Was me nog niet eerder gebeurd.

Bijdrager
    Fried

Interessant… Bedankt voor de tip, dit kan me in de toekomst veel gepuzzel besparen!

Bijdrager
    Syndic

Op zich wel weer een handige oplossing voor gevonden Marco…tricky:wink:
    Nuttige info ook… kan idd. veel tijd besparen:D

Bijdrager
    pepe

Goh, dat probleem heb ik in Kwark nog niet gehad…:P

Bijdrager
    Mmmarco

Goh, dat probleem heb ik in Kwark nog niet gehad…

Ha Ha! :D :) :D Idd, kwark 2.0 was veeel beter… :P :P

Seriously, tot nu toe heb ik nog niet veel bugs gezien. ID2 werkt echt veel effectiever en mooier dan xpress. Trust, me I know. Nu pas besef ik hoe lamlendig ik sommige dingen maakt alleen omdat kwark het niet anders/beter kon… Je staat er versteld van hoe’n gewoontedier je bent geworden onder kwark… Mijn voornaamste doel was/is het ontwerp/idee vormgeven en werktekenen. Denk maar eens aan tekst of tabellen.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.