30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 39)
  • Q:

Bijdrager
    iMacDonalds

iCreate Live

Wie gaan er allemaal naar het iCreate event?

Bijdrager
    Maikelw

Ik en jerry.w

Bijdrager
    iMacDonalds

zo. Is dat alles? vat me tegen ;’]

Geblokkeerd
    wout-l

ikke niet

Bijdrager
    Лукас

Uit vertrouwelijke bronnen vernomen dat ik er ook bij ben.

Bijdrager
    iMacDonalds

@wouterloerts
    ik vroeg wie wel, niet wie niet ;]
    maare, warom eigenlijk niet?

Bijdrager
    Ikea

Ik ga ook.

Bijdrager
    MouseMighty

@imacdonalds Dus je wil niet weten wie er niet komt maar wel waarom degene die niet komt niet komt, terwijl je dan dus niet kan weten wie er niet komt? Logisch… Uit zeer betrouwbare bron weet ik inmiddels ook dat ik er niet bij ben, been there, seen it all..

Bijdrager
    iMacDonalds

@mousemighty
    4 uur cup-a-soup…

Bijdrager
    RobinH

Ik ben er ook bij! Ik ben benieuwd hoe het gaat worden! :sarcastic:

Bijdrager
    Anth

Ik ben er ook!:)

Bijdrager
    Appelschil

Even kijken hoe het gaat lopen, anders ben ik er ook bij.

Bijdrager
    gijstram

Ik ben er ook.

GijsTram

Maar ik kom op de fiets wegens de drukte.

Bijdrager
    djneo

Gaat er iemand vanuit rotterdam waar ik mee kan rijden ik wil er heel graag heen alleen ben meer aan reiskosten kwijt dan aan een kaartje.

Bijdrager
    Maikelw

‘T kaartje kost niet zo duur, dus dat compenseert elkaar dan weer :crazy:

Bijdrager
    kk2

Heb wel interesse, ben nieuwe IMac eigenaar en programma ziet er wel interessant uit. Was het eerdere jaren de moeite?
    @ djneo, yep ik vertrek vanuit Gouda en kan ik je wel ergens in RDam oppikken als je into reiskosten splitsen bent.

Bijdrager
    jamy016

Ik zal er zijn.

Bijdrager
    Maikelw

Vandaag is de dag:D

Bijdrager
    Лукас
    kk2 op 07 mei 2010

Heb wel interesse, ben nieuwe IMac eigenaar en programma ziet er wel interessant uit. Was het eerdere jaren de moeite?

Dit jaar is de eerste keer geloof ik. Anyway ik ben er ook bij, dus ik ga maar eens slapen.. Tot morgen for some of you!

Bijdrager
    iSneaker

Onemorething, groeten vanaf de 2e rij! @spreekzaal met gasten van bright

Bijdrager
    kk2

Wow, dit was op z’n zachtst gezegd hoogst oninteressant. Was vanochtend ff naar de RAI. Lezingen waren niet te volgen omdat sprekers geen microfoon hadden. De zalen waren overvol en slecht geventileerd. De stands waren echt boring. ’t Zag eruit alsof je bij een open dag van een school met een erg laag budget was.
    Informatief personeel stond bij de tent van SAE. Voor de rest niets nieuws of ook maar iets wat de moeite waard was. Jammer en zonde van tijd en geld, € 12,50 entree! Je kreeg er niet eens een goodiebag bij, wat op events met dergelijke entreeprijzen toch heel normaal is.

Bijdrager
    Artishoque
    kk2 op 08 mei 2010

Wow, dit was op z\’n zachtst gezegd hoogst oninteressant. Was vanochtend ff naar de RAI. Lezingen waren niet te volgen omdat sprekers geen microfoon hadden. De zalen waren overvol en slecht geventileerd. De stands waren echt boring. \’t Zag eruit alsof je bij een open dag van een school met een erg laag budget was.
    Informatief personeel stond bij de tent van SAE. Voor de rest niets nieuws of ook maar iets wat de moeite waard was. Jammer en zonde van tijd en geld, € 12,50 entree! Je kreeg er niet eens een goodiebag bij, wat op events met dergelijke entreeprijzen toch heel normaal is.

Eens.

Later op de dag is dit weg enigzins verbeterd.

Bijdrager
    MichMich

Het was in mijn ogen echt een aanfluiting. Onbegrijpelijk dat ze hier €12,50 entre voor vroegen. Om nog maar te zwijgen over die parkeerkosten voor dat uurtje in de garage (15 euro)

Bijdrager
    oferinga

Ben alleen vanmiddag geweest en alleen in de OMT zaal. Goed verzorgd en leuk/interessant programma! Een volgende keer kom ik zeker weer.

Bijdrager
    iSneaker

De OMT zaal + Bright was nice! dat moeten ze vaker doen.

Wat betreft iCreate, (even schreeuwen) WAT EEN BAGGER BEURS! KOLERE! Echt super slecht.

Te weinig stands, weinig interessante stands & erg kaal. Hoorde ook heel veel mensen klagen.

En Mr. Plasterk was echt bagger saai.

Bijdrager
    joasdekker

De OMT zaal ben ik niet eens binnen geweest.
    Leek wel een sauna daar, dus heb het niet eens geprobeerd.

Blij dat ik niet de enige ben die de beurs op zichzelf absoluut ONINTERESSANT was. Hoop dat ze hier lering uit trekken, ik baal in iedere geval van het feit dat ik er nog vroeg voor ben opgestaan op mijn vrije dag.

Bijdrager
    creativeman

Ik vond het wel geslaagd opzich alleen wat was het bloed heet overal.

Bijdrager
    Dr. Maddox

Tja.. ik was niet echt onder de indruk. Is dit het grootste Apple event in Nederland?

Ik vond de manier waarop de beurs was ingericht alles behalve “Apple”.
    De uitrijkaart voor een uurtje beurs was niet mis trouwens. 15 euro voor één uur is een dure grap.

Voor de rest: Leuk om de OMT heren in actie te zien!

Bijdrager
    19

Ik vond het wel een zeer geslaagd event eigenlijk… Omvang was misschien wat klein, maar ik heb de iPad even mogen proberen, dus mijn missie is toch eigenlijk wel geslaagd…

Vond het interview met Alexander Klöpping, Francisco van Jole en Minister Plasterk wel erg leuk om te volgen.. En ik weet nu ook hoe ik moet presenteren als Steve Jobs..:p

Bijdrager
    Лукас

Te horen aan de reacties ben ik blij dat ik mijn tijd goed besteed heb en ben gaan uitslapen i.p.v. om 8 uur op om naar de RAI te gaan.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 39)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.